Baarin kannatusmaksut
Tää aloitus haisee trollille.
Voisiko joku selventää tällaiselle untuvikolle, että mitä eroa on sub suuntautuneella naisella verrattuna tavis naiseen, kun eikö kaikki naiset ole enemmän tai vähemmän subeja? Eikö jo peruslähtökohta ole se, että 99,99% naisista on enemmän passiivisia, kuin dominoivia?
Mut hei oikeesti, millon taas piiskataan ja paistetaan lättyjä?
Pieni välihuomio:Mä voin kyllä paistaa niitä lättyjä sellaiselle, joka niitä arvostaa, piiskata en osaa
Lainaus käyttäjältä: Amarige78 - 07.01.2019, 13:43Pieni välihuomio:Mä voin kyllä paistaa niitä lättyjä sellaiselle, joka niitä arvostaa, piiskata en osaaVälihuomion välihuomio:Olispa jännää ja mielenkiintoista vaihteluu switchata välillä syömäpuolelle lättyhommissa. Mut piiskaaminen on kyl tosi helppoo ja hauskaa! Hmmm... voisin ehkä pitää pienimuotoisen henkilökohtaisen työpajatyylisen perehdytyskurssin aiheesta...
Välihuomion välihuomion välihuomio:Saako siitä todistuksen? En mä muuten ala Tai ei voi tietää
Lainaus käyttäjältä: Macy - 07.01.2019, 12:04Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 07.01.2019, 10:32Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 07.01.2019, 10:30Tää aloitus haisee trollille.Sama fiilis tuli! Mmhm, jep.Tai sitten tämä on epätoivoinen yritys todistella omaa dominoivuutta - koska jos kaikki naiset ovat alistuvia niin kai jollakin logiikalla sitten kaikki miehet ovat dominoivia.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 07.01.2019, 10:32Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 07.01.2019, 10:30Tää aloitus haisee trollille.Sama fiilis tuli! Mmhm, jep.
Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 07.01.2019, 10:30Tää aloitus haisee trollille.Sama fiilis tuli!