Baarin kannatusmaksut
Tiedän että joillakin avoimuus on ollut ihan hurjaa. On kerrottu kaikki omalle puolisolle ja juteltu "toisen naisen" (tai miehen) kanssa puhelimessa kun toinen istuu vieressä sohvalla. Omaan korvaan tuollainen on aika rankkaa ja ahdistavaa. Itse kuvittelisin toimivan jutun menevän yksinkertaisesti niin että jos jonkun kanssa jotain on niin se vain tapahtuu. Miksi siitä pitäisi kertoa omalle puolisolle kun se kuitenkin satuttaa? Jos sovitaan että sivusuhteet ja hypyt ovat sallittuja niin miksi niistä pitäisi raportoida? Omassa tapauksessa tämä on nyt avoin tilanne, sääntöjä ei ole sovittu vaan niitä haetaan.
Mä näen asian näin: Rakastan mun miestä ja haluan hänelle mahdollisimman paljon hyvää. Jos hän saa seksiä jostan, ystävyyttä, välittämistä, jooa rakkautta, niin sehän on vain upea juttu!
Lainaus käyttäjältä: Ansku - 25.12.2018, 10:12Mä näen asian näin: Rakastan mun miestä ja haluan hänelle mahdollisimman paljon hyvää. Jos hän saa seksiä jostan, ystävyyttä, välittämistä, jooa rakkautta, niin sehän on vain upea juttu!Kaunista ja avointa, ihana En tiedä kykenenkö itse koskaan näin avaraan ajatteluun, mutta nostan hattua!
Mä näen asian näin: Rakastan mun miestä ja haluan hänelle mahdollisimman paljon hyvää. Jos hän saa seksiä jostan, ystävyyttä, välittämistä, jooa rakkautta, niin sehän on vain upea juttu!Ainoa, mistä täytyy (enää) sopia, on aika. Ei ole eroa, onko mies metsässä poikien kanssa vai treffeillä. Ei ole väliä, että naputtaako tietokonetta vai chattiviestejä jonkun naisen kanssa. Jos koen, että nyt tarvitsen hänen aikansa ja huomionsa, kerron siitä. Fiksu mies se on, mutta ei se ajatuksia lue. ..hih.. taidankin mennä pussaamaan! Se on mun elämäni kallio!
Koen avoimissa suhteissa helpottavana, ettei kaikkea tarvitse saada samalta luukulta. Minun tarvitse yrittää täyttää kaikkia kumppanini tarpeita / fetissejä, vaan hänellä on täysi vapaus etsiä joku paremmin sopiva niitä toteuttamaan.