Baarin kannatusmaksut
Mä oon nyt miettinyt pienessä päässä,että kun Öttiäinen on.laihtunut hurjan määrä(jos muistan oikein) niin onko se oma pää pysynyt mukana laihdutus operaation jälkeen? Eli mitä Öttiäinen näkee kun katsoo peiliin?
Enhän minä toki kuvittele, että ulkonäkö kantaisi pitkällä tai olisi sellainen yksi "miesmuotti" joka viehättää kaikkia naisia. Minua on kyllä sanottu komeaksi mutta nyt lähinnä haen sitä miten saisin madallettua kynnystä tehdä aloite koska minulla ei ole silmää/kokemusta huomata elekielestä onko joku minusta kiinnostunut vai ei En ole sellainen "naistenmies" ja koska en viihdy baareissa enkä käytä alkoholia (joka varmaan poistaa estoja/antaa rohkeutta) niin yritän mukautua omalla tavallani. Mulle on kyllä yritetty sanoa, että "lähde baariin ja ota muutama drinkki" mutta kun eivät käsitä millaisen henkisen muurin yli mun pitää kävellä, että voin kaataa alkoholia kurkustani alas Kyse ei ole uskonnosta vaan omasta asenteesta..
Mut joo, mä en oo koskaan kokenu itteeni mitenkään hyvännäköiseksi, enkä oo ollu koskaan vastakkaisen tai etenkään saman sukupuolen silmissä erityisen haluttava. Täällä baarissa oon saanu hurjasti positiivista palautetta mun ulkonäöstä ja alan pikkuhiljaa suhtautua itteeni sellaisena "kohtuullisen hyvännäköisenä".
Ötökkä painaa tällä hetkellä vain pari kiloa mua enemmän. Mulla itellä on siis painoindeksi huidellut normaalipainon ylärajalla jo herra ties kuinka kauan. Ja kuka tahansa saa mun kuvista päätellä et oonko liian iso vai en. Mut joo, mä en oo koskaan kokenu itteeni mitenkään hyvännäköiseksi, enkä oo ollu koskaan vastakkaisen tai etenkään saman sukupuolen silmissä erityisen haluttava. Täällä baarissa oon saanu hurjasti positiivista palautetta mun ulkonäöstä ja alan pikkuhiljaa suhtautua itteeni sellaisena "kohtuullisen hyvännäköisenä". Mut joo. Kukaan ei oo ajatuksenlukija, eli ei öttis voi tietääkään onko ihminen oikeesti kiinnostunut vai kohteliaasti hymyilevä, näin esimerkkinä. Siitä vaan jutulle, ja jos ei nappaa niin myöhemmin voi koittaa uudestaan uuden kanssa. Ei kai siinä sen ihmeempää ole...
Kun sä öttiäinen nyt kerran kysyt suoraan millainen mieskroppa naista kiinnostaa ja mitä sun pitäisi itsellesi tehdä..niin vastaanpa nyt suoraan Omalta kantiltani.Mua viehättää ”äijämäinen” kroppa, leveät hartiat, leveä selkä, hyvä perse ja vahvat reidet. Se mikä sun kuvissa näkyy..mun makuun käytät liian naisellisia housuja, liian kireitä ja liian korkeavyötäröisiä. Ja posetkin liian naismaisia mun makuun. Noin. Siinäpä nyt suora vastaus kysymykseesi.Ihan oikeasti oon kuitenkin sitä mieltä, että viehätyn luonteesta. Monista eri tyypeistä. Huonosta itsetunnosta en koskaan. Samaa mantraa siis jatkan. Sun kanssa jonkun verran viestitelleenä sanoisin myös, että oot ihan liian huolissasi siitä mitä muut susta ajattelee. Sen sijaan että oisit esmes ihan vain oma itsesi ja toisit persoonaasi esiin. Ja voisi jutella niitä näitä eikä vain pohtia miksi seuranhaku menee aina pieleen. Mutta..eihän sua ees kiinnostanut baari ja baarilaisten mielipiteet..vai miten se meni.
Oon ollut/olen aliatuva mies mutta oon myös helvetin paljon enemmän.
Alistuva mies ei ole skenen pohjasakkaa. En ymmärrä, miten suuntautuminen voisi määrittää "skenestatuksen".Kaikkee sitä kuulekin ko vanhaksi elää.