Baarin kannatusmaksut
Toki omasta rohkeudestani se eniten on kiinni..mutta jos minä teen aloitteen niin älkää nyt edes yrittäkö väittää, että lopputulos ei riipu mitenkään minun ulkonäöstä. Siis, että ei muka ole merkitystä miltä näytän
Jos ulkonäkö on sijalla 3 tai 4 niin ehkä jos saan kehon timmiin kuntoon niin se vähän paikkaa toistaiseksi heikkoa itsetuntoa? Naamalleni en mitään mahda mutta on kyllä komeaksi sanottu.
Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa. Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä
Ööm. No minä en oo nainen, että tokkopa tällä väliä.Mutta sanon nyt kumminkin että kuviesi perusteella kroppasi on ihan syötävän hyvän näköinen. Sinuna en olisi siitä huolissani.Seuraa toimivaksi todettu helppo itsetunnon kasvatus-metodi:Listaa viisi asiaa, joista voit rehellisesti kehua itseäsi. Mahdollisimman konkreettisia, mitä tahansa, pieniä, hölmöjä tai isoja asioita. Mieluiten vaikka kirjoita ylös.Toista tätä esim. päivittäin.Tää ihan oikeasti toimii. Lisäksi sanoisin että itsetunto/sen mahdollinen puute tulee kyllä nopeasti sitten siinä suhteessa ollessakin (kun se unelmien nainen on lyötynyt) vastaan.Omien kokemuksieni mukaan itsetunnon puute aiheuttaa aika poikkeuksetta mustasukkaisuutta. Ja sillä saa kyllä karille miten hienosti alkaneen suhteen hyvänsä.
Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 15.12.2018, 22:29Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa. Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 15.12.2018, 22:56Lainaus käyttäjältä: Sweetfemdom - 15.12.2018, 22:29Omalla kohdallani ei kyllä mikään paikkais miehen huonoa itsetuntoa. Ei vaikka olis sen näköinen, että saisin orgasmin vain katsellessa. Enemmän sitä itsensä hyväksyntää treenaamaan ötökkä Kumpikin asia on työnalla..itsetunto ja ulkonäkö. Kunhan saan vyötäröltä läskit sulatettua maantielle ja vähän lihasta tilalle niin tämä alkaa olla kuosissa Älä nyt ota tätä pahalla, mutta näetköhän sinä läskejä siellä, missä niitä ei oikeasti ole? Olen katsellut kuviasi (kuolaten ) enkä minä ainakaan niissä näe läskejä. Itselleni kyllä kelpaisi tuollainen kroppa kelpaisi.