Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 14.12.2018, 18:38Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 18:26Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 18:26Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?
Kauneus ja komeus on katsojan silmässä. Ei ole yhtä tiettyä muottia, jonka täyttämällä kaikki naiset lankeaa eteesi. Voit vain olla oma itsesi. Ja kannattaa vain olla oma itsesi. Kannattaa se ulkokuori laittaa siihen kuntoon, että olet ITSE tyytyväinen.
Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 16:35Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?No jos multa kysytään niin dissaa lasit, kasvata pitkä tukka, pukeudu mustaan, käytä maihareita, maalaa kasvot corpse paintilla, laita piikkirannekkeet, valuta päällesi verta ja synkistele urakalla. Mut se ny vaan on mun mielipide.
Tai jotain muuta.Usko vaan, öttiäinen, että tähän kyselyysi et tule saamaan tyhjentävää vastausta. On vähän niin, että kusipää on kusipää, vaikka olisi miten kaunis. Toisinaan on niin, että elefanttimiehellä on kultainen sydän, joka kaunistaa sen muunkin olemuksen. Yksinkertaistaen ja ällöromantisoiden. Sori siitä. Jos on nätti mut ei käytä päätään, onko sekään kiva?
Saatan olla väärässä, mutta etkö sinä Icebug ollut se tyyppi jolla on savusukelluskelpoisuus (joku kertoi foorumilla, ei mitään yksityistietoa)? Jos muistan oikein niin jo pelkästään sen perusteella olet fyysisesti aivan riittävän hyvässä kunnossa. Vain fitnesspimut haluavat, että kumppanikin on ollut liikaa salilla. Suurimmalle osalle muista naisista ne miehen tärkeimmät ominaisuudet ovat muualla. Ja jos kaipaat fitnesspimua vierellesi niin pakkotoistossa voit saada asiantuntevampia mielipiteitä ulkonäöstäsi.
Minä vain tosiaan etsin konsteja joilla saisin madallettua kynnystä ottaa minuun kontaktia.. vai onko turha odottaa, että nainen tekisi aloitetta?