Baarin kannatusmaksut
Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?
Lainaus käyttäjältä: bunni - 14.12.2018, 16:51Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 16:35Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen. Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 16:35Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen. Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen. Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.
Toivottavasti muutat kroppaasi itses takia, et muiden.
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 18:26Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 14.12.2018, 18:38Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 18:26Luonteella toki mennään siitä tietystä pisteestä eteenpäin mutta lähinnä haen sitä, että mitä minun pitäisi tälle vartalolle tehdä? Ja kohtaanko tällä vartalolla liikkua kesällä ilman paitaa paikoissa joissa se on muutoin soveliasta..kuten festareilla?Minkä takia sä oikeastaan kerjäät tuota tietoa meiltä?Hyvä vartalo ei paikkaa huonoa itsetuntoa.Minä nyt vain haluan tietää mikä näyttää hyvältä. Sanoipa kuka mitä tahansa niin kyllä te naiset kuitenkin ulkonäköön kiinnitätte huomiota
Kyllä ihan järkevät ihmiset voivat kommentoida PYYNNÖSTÄ ulkonäköjuttujakin. Lievää holhoamista havaittavissa bunnilla - ehkä Tai sitten ymmärsin viestin vähän väärin, hyvin paljon mahdollista sekin. Itse näen asian niin, että mahdollinen itsetunnon kohoaminen on aina pitkä prosessi, mutta tuskinpa kehostaan huolehtiminen huonontaa lopputulosta. Eli ihan hyvin varmasti onnistuu muidenkin asioiden ajattelu ja pohtiminen aloittajalta. Kirjoitustensa perusteella vaikuttaa toimeliaalta henkilöltä.