Baarin kannatusmaksut
ainakin naisten osalta tuntuu melko yleispätevältä että sellainen viehättää johon henkilö on itse tyytyväinen. Uskoisin että sama toimii myös misten suhteen.
Kyllä se on ihan joku muu kuin vartalon malli, mikä minua puhuttelee ja kiinnostaa. Olen ollut viehättynyt S-kokoisista XXXXL-kokoisiin, on pitkää ja pätkää, tummaa ja vaaleata, parralla ja ilman jne. jne. Salaperäinen "arvaamillainenolenjamitäajattelen"-mies ei nappaa yhtään. Avoin, kortit pöytään ja ikävältäkin tuntuvista asioista puhuva mies on parasta mitä tiedän. Himo ja seksi tulee, kun aivot hyrräävät.Terve minäkuva rakentuu sisältä päin, ei ulkoa.
Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen. Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.
En tiennytkään, että sinulla on ollut ylipainotaustaa, Icebug. Laihduttaminenhan onnistuu, mutta miten sait elämäntapasi muutettua niin, että et pompsahda takaisin vanhoihin lukemiin kun vähän hellittää? Sen olen itse kokenut kaikista vaikeammaksi asiaksi.
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 16:35Kiitos tähän mennessä kommentoineille vastauksista ja erityisesti kehuista.Josko muotoilisin kysymystä siten, että pitääkö minun tehdä jotakin? Vai kääntääkö nykyinen ulkonäkö päitä?Tiedän, että ulkonäkö ei merkitse kaikkea mutta siihen kuitenkin ensimmäisenä kiinnitetään huomiota ja muodostetaan jonkinlainen käsitys tai mielikuva. Luonnettani en kuitenkaan voi tuoda esiin..ja sen suhteen tiedostan olevani erilainen ja väittäisin jopa, että hyvällä tavalla erilainen. Kasvot tietysti ovat asia erikseen..täällä Baarissa kuitenkin on ihmisiä jotka ovat minut livenä tavanneet.Sanon että mene nyt rohkeasti eteenpäin näissä asioissa sillä luonteella ja viittaa kintaalla sille, mitä joku ehkä ajattelee tai ei ajattele ulkonäöstäsi. Olet aivan tavallisen näköinen ihminen, kuten suurin osa meistä muistakin on.