Baarin kannatusmaksut
Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia?
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 14.12.2018, 11:41Olen tässä miettinyt, että millainen miehen vartalo noin yleisimmin viehättää naisia? Kuusi sivua käsitelty yhden miehen epävarmuutta ulkonäkönsä suhteen.Olisiko jo aika siirtyä miettimään aihetta joka koskettaa muitakin kuin vain tätä yhtä ihmistä.Laajennetaanko kysymys koskemaan myös naisten vartaloa. Mikä viehättää.
Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla.
Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 16.12.2018, 15:35Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla. Ylläolevaa voidaan kai pitää miesten suhteen aika klassisena vastauksena. Sehän on vain preferenssi, joilla harva mitään enkä ainakaan itse pidä noin tarkkoja ulkonäkökriteereitä väärinä (vaikka itse harvoin niihin sovin). Mutta se miksi tartuin tähän on, että haluan kysyä: Miksi miehet kohtelevat usein alentavasti ja huonosti naisia jotka eivät sovi yllämainittuun kriteeristöön? Miksi monille miehillä on niin kovin hankalaa kunnioittaa naista, jota eivät pidä seksuaalisesti viehättävänä? Naisillahan on se kuuluista friendzone, mutta monilla miehillä ei vaikuta olevan.En nyt syytä kaikkia miehiä tästä, mutta etenkin nuoremmilla miehillä vaikuttaa usein olla ongelmallinen suhde siihen kuinka kohdellaan naisia jotka eivät ole ulkonäöltään "pantavia". Jopa peruskäytöstavat unohtuvat, esim. saatetaan ignorata keskustella, unohtuu vastata tervehdykseen tms.. Olen joskus miettinyt, että onko kyse ihan lähtökohtaisesti siitä että nainen seksuaalisoidaan niin voimakkaasti ettei voida edes ajatella ystävyyttä "ei-pantavan" naisen kanssa? Keski-ikäisillä miehillä tuntuu olevan paljon ongelmattomampi suhde naisiin eli nainen on olemassa imisenä myös silloin kun hän ei kiinnosta seksuaalisesti.
Lainaus käyttäjältä: vila - 16.12.2018, 19:57Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 16.12.2018, 15:35Naisessa viehättää vähärasvainen, mutta kuitenkin muodokas vartalo. Tiimalasimainen malli, lantio naisellisen leveä, ei miehisen kapea. Iso perse on aina plussaa niin kauan, kun se ei ole iso lihavuuden takia. Rinnat pitää olla, mutta ei tarvite mitään valtavia olla. Miehellä näkyvät lihakset, suonet ja luut ovat vaan plussaa, mutta naisessa olisi hyvä olla vähän pehmeyttä, ei ihan "ripped". Fitness typyissä ei ole mitään vikaa, paitsi kun kuihtuvat kisakuntoon.Pidän pitkistä hiuksista, sopusuhtaisen mallisista kasvoista ja hyvästä ihosta. Karvoja ei pahemmin tukkaa lukuun ottamatta saisi olla. Ylläolevaa voidaan kai pitää miesten suhteen aika klassisena vastauksena. Sehän on vain preferenssi, joilla harva mitään enkä ainakaan itse pidä noin tarkkoja ulkonäkökriteereitä väärinä (vaikka itse harvoin niihin sovin). Mutta se miksi tartuin tähän on, että haluan kysyä: Miksi miehet kohtelevat usein alentavasti ja huonosti naisia jotka eivät sovi yllämainittuun kriteeristöön? Miksi monille miehillä on niin kovin hankalaa kunnioittaa naista, jota eivät pidä seksuaalisesti viehättävänä? Naisillahan on se kuuluista friendzone, mutta monilla miehillä ei vaikuta olevan.En nyt syytä kaikkia miehiä tästä, mutta etenkin nuoremmilla miehillä vaikuttaa usein olla ongelmallinen suhde siihen kuinka kohdellaan naisia jotka eivät ole ulkonäöltään "pantavia". Jopa peruskäytöstavat unohtuvat, esim. saatetaan ignorata keskustella, unohtuu vastata tervehdykseen tms.. Olen joskus miettinyt, että onko kyse ihan lähtökohtaisesti siitä että nainen seksuaalisoidaan niin voimakkaasti ettei voida edes ajatella ystävyyttä "ei-pantavan" naisen kanssa? Keski-ikäisillä miehillä tuntuu olevan paljon ongelmattomampi suhde naisiin eli nainen on olemassa imisenä myös silloin kun hän ei kiinnosta seksuaalisesti.Yksi mahdollisuus on että luet liikaa noihin tilanteisiin. On ihan mahdollista että kyseiset miehet eivät yksinkertaisesti ole kiinnostuneita hankkimaan naisystäviä jotka ovat vain ystäviä vaan haluavat olla vain miesporukassa. Varmasti jollakin tuon tyyppisiä ongelmia löytyy, mutta tilanne saattaa myös olla yksinkertainen. Miesten tulee hyväksyä se että joku tietty nainen ei halua hänen kanssaan suhdetta mutta vastaavasti naisten tulee hyväksyä se että joku tietty mies ei halua olla hänen kanssaan vain kaveri.
Mulla menee aika over hilseen tuo heteronormatiivisuus..sekä se,että ystävä on "VAIN" ystävä.Jos elää pitkään tilanteessa(jopa vuosikymmeniä),missä ei ole yhden yhtä ystävää,alkaa ystävyys nousta aika ultimaattisille tasoille.Ymmärrän kyllä,eikä ole multa pois tippaakaan kenenkään mieltymykset,että silmät ja jalkoväli ohjaa elämässä.