Baarin kannatusmaksut
Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 20.12.2018, 17:27Toiselta käyttäjältä kyllä on eräässä kuvassa kommentti "Johan näitä on nähty, samanlaisia aika paljon." Niinpä poistin suurimman osan kuvistani, että niistä ei jatkossa pahoiteta mieltä.Jep, tunnustan. Minä tuon lauseen kirjoitin.Kyse ei ainakaan minun kohdalla ollut mielen pahoittamisesta. Outo teoria sinänsä mitä en ymmärrä.Kovinkaan moni ei julkaise samanlaisia kuvia kerta toisensa jälkeen. Ei miehet eikä naiset. Paitsi icebug. Jossain vaiheessa alkoi mitta tulemaan täyteen. Näinkin kärsivällisellä naisella mitä olen kavereideni silmin nähtynä.En pyydä anteeksi kommenttiani. Piste.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 20.12.2018, 18:04Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 20.12.2018, 17:40Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.Buahahahahaaaa! Älä nyt! ÄÖ-runkut löytävät kyllä toisensa jo nuorena, kun rakentavat sosiaalisenkuplansa opiskelumenoissa.
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 20.12.2018, 17:40Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.
Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.
Lainaus käyttäjältä: Ansku - 20.12.2018, 20:00Lainaus käyttäjältä: Alexios - 20.12.2018, 18:04Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 20.12.2018, 17:40Joo, siis ainahan sitä löytyy joku kertomaan kuinka on löytänyt vaikka maailman ihanimman alkoholistin, CP-vammaisen, pakolaisen tai peliriippuvaisen, mutta enemmän näistä on haittaa seuranhaussa kuin hyötyä.Ei noista nyt niin paljon haittaa voi olla, kun jopa laajan käsityksen asioista omaavat ÄO-runkkaajat pariutuvat.Buahahahahaaaa! Älä nyt! ÄÖ-runkut löytävät kyllä toisensa jo nuorena, kun rakentavat sosiaalisenkuplansa opiskelumenoissa. Ja sitten ne eroavat yhteensovittamattomien älyllisten ristiriitojen takia ja ihmettelevät jossain keski-iän vaiheessa, miten paljon hankalampaa pariutuminen voi toisella kierroksella olla. Tietysti jos pysyttelee lähellä opiskelupaikkaansa ja - piirejään ei sosiaalinen kupla ehkä koskaan puhkea eikä ymmärrystä pariutumisen vaikeutta huokailevia kohtaan synny.
^Aika suppea näkemys, sillä ainakaan yhdenkään mun työpaikan suhteen ei ole pitänyt paikkansa enkä ole päässyt niissä kuplia muodostamaan, kun olen yleensä ollut ainoa lajiani. Jokaisessa työpaikassa on ollut iloisen kirjava sekoitus kaikenlaisia koulutustaustoja, tulotasoja ja tehtävänkuvia. Tai sitten pitää olla laput silmillä ja huomioida vain kollegat unohtaen, että työpaikalla on päälliköitä, assistentteja, työmyyriä, siivoojia yms. Työpaikalle voi muodostua oma pari muodostusta helpottava kuplansa, muttei sen takia, että taustat ovat samat, vaan siksi, että siellä vietetään suuri osa valveillaoloajasta.
Lainaus käyttäjältä: Ailouna - 20.12.2018, 23:51^Aika suppea näkemys, sillä ainakaan yhdenkään mun työpaikan suhteen ei ole pitänyt paikkansa enkä ole päässyt niissä kuplia muodostamaan, kun olen yleensä ollut ainoa lajiani. Jokaisessa työpaikassa on ollut iloisen kirjava sekoitus kaikenlaisia koulutustaustoja, tulotasoja ja tehtävänkuvia. Tai sitten pitää olla laput silmillä ja huomioida vain kollegat unohtaen, että työpaikalla on päälliköitä, assistentteja, työmyyriä, siivoojia yms. Työpaikalle voi muodostua oma pari muodostusta helpottava kuplansa, muttei sen takia, että taustat ovat samat, vaan siksi, että siellä vietetään suuri osa valveillaoloajasta.Pitää varmasti paikkaansa pienillä duunipaikoilla. Omissa duunipaikoissani yleensä samalla osastolla/pisteellä on ollut saman koulutus- ja sosioekonomisen taustan omaavaa porukkaa, siitäkin huolimatta, että saman katon alla on ollut parhaimmillaan töissä jopa 3000 ihmistä. Diplomi-insinöörit tekevät yleensä töitä muiden diplomi-insinöörien kanssa, sosionomit muiden sosionomien, ekonomit muiden ekonomien, sairaanhoitajat muiden sairaanhoitajien. Korkeakoulutetuilla on yleensä esimiehinäkin toiset korkeakoulutetut.En suinkaan tarkoittanut, että kupla välttämättä helpottaisi sitä seuranhakua, vaan sitä, että tuollaiset kuplat pystyvät niin hyvässä kuin pahassakin muodostumaan ja pysymään yllä kun aika vietetään riittävästi oman referenssiryhmän kanssa, sen sijaan, että sitä vietettäisiin referenssiryhmän ulkopuolella.
Uskallanko enää kysyä vai en No ehkä kysyn silti: Jos vartaloni on tulevana kesänä likimain "as is" eli nykyisessä kuosissa niin kumpi pukee paremmin, tiukat vai hieman väljemmät shortsit/housut? (Tuskin sentään on niin, että "aivan sama mitä puet koska sisin on tärkein)