Baarin kannatusmaksut
Tuttu partamies sai Tinderissä törkeästi matcheja ihan normaalilla mutta pitkähköllä ilmoituksella ja ihan kivasti treffejä tullut.Mun matchini eivät vaivaudu vastaamaan edes aloitusviesteihin vaikka niissä ei ole ollut kikkelikuvia. Muodon vuoksi pidän profiilia yllä.
Hei jätkät, meikäläinen löyti Tinderistä sähköasentajan joka tuli ja kytki pesuhuoneen valot toimintaan. Halusi palkaksi pullakahvit ja katosi yöhön. Ei oo sen jälkeen näkynyt. Ihan jeba.
Voin vahvistaa tämän. Pitää vaan osata etsiä oikealla vainulla niin löytyyhän niitä. Toisia joutuu vähän houkuttelemaan pimeälle puolelle, toiset hyppää ihan itse
Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.
Lainaus käyttäjältä: Morgul - 09.12.2018, 16:09Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.Ei oo kauheen montaa pelikenttäetua maailmassa naaraille suotu, antakaa kun mä pidän edes tän yhden P.S. Ens kesänä olis kattoremppaa tiedossa jos joku haluaa.
Jotenkin rohkenen epäillä, että en löydä Tinderistä naista ompelemaan kiitospalkalla takista irronnutta heijastinnappia. Miehet tykkää tehdä asioita naisille ilmaiseksi, se on jokin sosiaalinen syväkoodaus.