Baarin kannatusmaksut
Jäsenyysalennukset on ok, syrjivät hinnoittelut ei. Henk. koht. en tue kohteita jotka sitä harrastavat. Tosin jotenkin en ole yllättynyt siitä että argumentiksi vedetään naisille ja muunsu olevan alemman hinnan olevan väärin heitä kohtaan, sen sijaan että yksin miesten maksettavaksi jäävä korkeampi hinta olisi se ongelma.
Käyttekö muuten tästä miesten syrjinnästä tuohtuneet aina vain sellaisessa hiustenleikkuussa, jossa paikka ilmoittaa leikkaavaansa molempien hiukset ja laskuttavansa operaation, ei sukupuolen mukaan?
Olen käynyt kolmessa eri maassa sukupuoleen perustuvan sisäänpääsymaksun bileissä, yhteensä bilekäynnit lasketaan varmaan jo kymmenissä. Olen käynyt näissä bileissä miehen kanssa, joten olen itsekin joutunut sen pariskuntasisäänpääsymaksun maksamaan, joka ei niin halpa ole aina sekään. Ei kuitenkaan niin hintava, kun joissain paikoissa oleva jopa 100 euron sisäänpääsymaksu yksinäiseltä mieheltä.Olen tykännyt käydä näissä bileissä. Häirintää on ollut vähemmän kun suomen kinkybileissä, ja olen löytänyt helposti itselleni sopivaa leikkiseuraa, kun se muu porukka jää ulos.Monessa maassa halvemmalla sisäänpääsymaksulla panobileisiin tulijoista miehiä olisi niin paljon, että bileet olisivat yhtä nakkibilettä. Se on myös sen korkeamman sisäänpääsymaksun maksavan miehen etu, että paikalla on vähemmän miehiä, niin onnistaa varmemmin. Ja mitä olen darkkarin puolella näissä paikoissa vieraillut, niin aika montaa onnistaa.Näihin bileisiin siis tullaan toimimaan. Kyse ei ole suomalaistyyppisistä bileistä, joihin mennään juomaan kaljaa ja tapaamaan kavereita. Miten tälläinen sitten toimii suomessa ? En usko että Wildclubin kävijäkunnassa vaikutusta on suuntaan tai toiseen. Swingersit sitä mestaa pitää pystyssä, ei kinkyt, joille jo kahden euron narikkamaksu on katastrofi. Aiemmin Wildclubille on ollut sisäänpääsy 50e naama, joten tuo nykyinen käytäntöhän on jopa halvempi.Kaikesta nyt vaan tarvii aina valittaa, etenkin jos asia ei itseä kosketa. Jossain varmaan se kipuraja menee sisäänpääsymaksussa itse kullakin. Välillä on itseäkin sylettänyt maksaa bilesisäänpääsystä 50e naama, ja vielä juomista lisää, paikoissa joissa pelkkä vesipullo maksaa 7e. Mutta se on bisnestä, ei hyväntekeväisyyttä. Ja paikka itse oman hinnastonsa määrittelee.Joten stogea lainaten voisi sanoa vaan että "ihan sama". Jos haluan bileisiin, menen sinne, maksoi mitä maksoi. Jos en halua, en mene vaikka pääsisin naisena ilmaiseksi. Aion jatkossakin käydä bileissä joissa sisäänpääsy on sukupuolen mukaan, siinä missa muissakin bileissä.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 06.12.2018, 22:39Olen käynyt kolmessa eri maassa sukupuoleen perustuvan sisäänpääsymaksun bileissä, yhteensä bilekäynnit lasketaan varmaan jo kymmenissä. Olen käynyt näissä bileissä miehen kanssa, joten olen itsekin joutunut sen pariskuntasisäänpääsymaksun maksamaan, joka ei niin halpa ole aina sekään. Ei kuitenkaan niin hintava, kun joissain paikoissa oleva jopa 100 euron sisäänpääsymaksu yksinäiseltä mieheltä.Olen tykännyt käydä näissä bileissä. Häirintää on ollut vähemmän kun suomen kinkybileissä, ja olen löytänyt helposti itselleni sopivaa leikkiseuraa, kun se muu porukka jää ulos.Monessa maassa halvemmalla sisäänpääsymaksulla panobileisiin tulijoista miehiä olisi niin paljon, että bileet olisivat yhtä nakkibilettä. Se on myös sen korkeamman sisäänpääsymaksun maksavan miehen etu, että paikalla on vähemmän miehiä, niin onnistaa varmemmin. Ja mitä olen darkkarin puolella näissä paikoissa vieraillut, niin aika montaa onnistaa.Näihin bileisiin siis tullaan toimimaan. Kyse ei ole suomalaistyyppisistä bileistä, joihin mennään juomaan kaljaa ja tapaamaan kavereita. Miten tälläinen sitten toimii suomessa ? En usko että Wildclubin kävijäkunnassa vaikutusta on suuntaan tai toiseen. Swingersit sitä mestaa pitää pystyssä, ei kinkyt, joille jo kahden euron narikkamaksu on katastrofi. Aiemmin Wildclubille on ollut sisäänpääsy 50e naama, joten tuo nykyinen käytäntöhän on jopa halvempi.Kaikesta nyt vaan tarvii aina valittaa, etenkin jos asia ei itseä kosketa. Jossain varmaan se kipuraja menee sisäänpääsymaksussa itse kullakin. Välillä on itseäkin sylettänyt maksaa bilesisäänpääsystä 50e naama, ja vielä juomista lisää, paikoissa joissa pelkkä vesipullo maksaa 7e. Mutta se on bisnestä, ei hyväntekeväisyyttä. Ja paikka itse oman hinnastonsa määrittelee.Joten stogea lainaten voisi sanoa vaan että "ihan sama". Jos haluan bileisiin, menen sinne, maksoi mitä maksoi. Jos en halua, en mene vaikka pääsisin naisena ilmaiseksi. Aion jatkossakin käydä bileissä joissa sisäänpääsy on sukupuolen mukaan, siinä missa muissakin bileissä.Näistä täysin samaa mieltä.