Baarin kannatusmaksut
Aikuisen ihmisen pitää omistaa virheensä. Jos on ollut paska niin pitää myöntää olleensa paska, pyytää anteeksi ja olla tulevaisuudessa vähemmän paska. Minusta on itsekästä odottaa muilta anteeksiantoa. Aika harvoin pystyy luottamuksen palauttamaan takaisin kun se kerran kunnolla menee.
Sen olen kuitenkin oppinut että en halua enää elää elämää jossa en luota muihin kun itseeni. Olen oppinut ottamaan riskejä ja vaikka välillä ei mene niin hyvin niin enimmäkseen olen pärjännyt aika hyvin. Jatkan harjoituksia sillä elämä on paljon parempaa kun uskaltaa.
Lainaus käyttäjältä: lamie - 29.11.2018, 22:47Sen olen kuitenkin oppinut että en halua enää elää elämää jossa en luota muihin kun itseeni. Olen oppinut ottamaan riskejä ja vaikka välillä ei mene niin hyvin niin enimmäkseen olen pärjännyt aika hyvin. Jatkan harjoituksia sillä elämä on paljon parempaa kun uskaltaa.Sama itsellä. Pikku hiljaa sitä on oppinut luottamaan, mutta toisaalta on tullut tiukemmaksi luottotappioiden käsittelyssä. Ennen kun ajatteli "kehenkään ei voi luottaa oikeasti" niin luottotappion kuittasi helpommin "ihmiset on sellaisia ja tekee virheitä", mutta nykyään kun arvostaa itseään enemmän niin osaa jo kysyä että enkö ansainnut vähän parempaa kohtelua? Nykyään noista suuttuu ja katkoo välit.