Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 27.11.2018, 19:21Ihan noin niin kuin yleisesti, minusta tässä ketjussa kiukkuisimpia ovat tuntuneet olevan moni niistä, jotka eivät kuulemma ymmärrä miksi tämä aihe ketään koskettaisi.Tarkennetummin, minä en Ms. M valitettavasti taaskaan onnistunut pysymään kärryillä. Millä tavalla tämä keskustelu sinun mielestäsi olisi sitten ollut toisenlainen, jos kirjoittajana olisi mies? Minulla on toki omat arvaukseni, mutta en pidä niitä ollenkaan olennaisina.No, pikkusisko. Jos nyt leikitään ajatuksella, että mies olisi kirjoittanut kolumnin aiheesta. Kertonut, kuinka tuntee huonoa mieltä, koska on saanut rohkeaan kuvaansa törkykommentin. Mitä luulet, olisiko tällainen vääntö käynnissä?Villi arvaus, EI.Ja mitä se sitten kertoo? Minusta siinä on hyvin vahva kaksinaismoralismin maku. Myönnän itse, että en itsekään varmasti olisi siinä väännössä mukana. Enkä olisi tässäkään, ellei täällä nyt oltaisi ehdottelemassa ennakkosensuuria ja sananvapauden rajoittamista, vaikkakin vain ajatuksen tasolla. Ja niin, jos niin. Haluaisin myös tietää, onko sinun mielestä sinulla kuvan julkaisijana vastuuta mistään? Entä jos kuvasi loukkaa jotakuta? Otatko vastuun?
Ihan noin niin kuin yleisesti, minusta tässä ketjussa kiukkuisimpia ovat tuntuneet olevan moni niistä, jotka eivät kuulemma ymmärrä miksi tämä aihe ketään koskettaisi.Tarkennetummin, minä en Ms. M valitettavasti taaskaan onnistunut pysymään kärryillä. Millä tavalla tämä keskustelu sinun mielestäsi olisi sitten ollut toisenlainen, jos kirjoittajana olisi mies? Minulla on toki omat arvaukseni, mutta en pidä niitä ollenkaan olennaisina.
Koska se adminini nukkuu eikä ole siirtämässä tätä offtopicciin…ONKO SUSTA TULLUT JUMALAUTA DOMME ?
Silti, vaikka minullakin visioni on, enkä kerta kaikkiaan osaa sovittaa niitä niin että ymmärtäisin vieläkään mitä ajat takaa.
Minä olen taas ihan huuli pyöreänä täällä. Mikä kumma tämän keskustelun olemassaolossa on sellaista että se häiritsee noin paljon?Mitä ihmettä täällä kaverit tapahtuu
Minä olen taas ihan huuli pyöreänä täällä. Mikä kumma tämän keskustelun olemassaolossa on sellaista että se häiritsee noin paljon?