Baarin kannatusmaksut
Mua puhuttelee se, että hyväksytään tosiasiat. Tosiasia on se, ettei maailmasta saa safespacea. Tosiasia on se, että pitää hyväksyä tekojensa seuraukset. Kuvan lataajan mahdolliset törkykommentit (jos sallii kommentoinnin) ja törkykommentoijan mahdollinen foorumilta ulosheitto/kommentin poistaminen. Minua puhuttelee vastuun kantaminen, molemmin puolin. Väitän, että yhteiskunnassa tulee olemaan aina niitä, jotka käyttävät "sanan säiläänsä" aiheuttaakseen pahennusta. Utopiat on kivoja, mutta harmi vain utopioissa on aina pimeä puolensa.Mites, olisitko yhtä kiukkuinen, jos kolumnin kirjoittaja olisi mies?
Mua puhuttelee se, että maailmasta voi yrittää tehdä paremman. Ja se on ihan mahdollista, sitä on tehty kautta historian. Tämän päivän maailma on huomattavasti parempi asenteiltaan kuin sata, viisikymmentä, tai jopa kaksikymmentä vuotta sitten. En näe syytä, miksi nyt pitää yhtäkkiä pysähtyä ja "hyväksyä tosiasiat".Mua myös puhuttelee se, että vastuu on pelkästään sillä, joka törkyä lähettelee, ei kenelläkään muulla.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 27.11.2018, 19:38Mua myös puhuttelee se, että vastuu on pelkästään sillä, joka törkyä lähettelee, ei kenelläkään muulla.Miten se auttaa asiaa, että meillä on täällä vääntöä 12 sivua, ja se alkuperäinen mällinheittelijä on asiasta autuaan tietämätön?
Mua myös puhuttelee se, että vastuu on pelkästään sillä, joka törkyä lähettelee, ei kenelläkään muulla.
Historia on myös täynnä esimerkkejä, kuinka tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla. Varsinkin yrityksillä kahlita ihmisten ilmausta kulloinkin muodissa olevan moraaliretoriikan nimissä, on ollut symkkiä seurauksia, Se mikä on törkyä, mikä kohtelijaisuutta on oikeastaan aina katsojan silmissä.
Lainaus käyttäjältä: Adrenalynnie - 26.11.2018, 18:51En usko, että tässä kukaan haluaa sallia törkeää käyttäytymistä. Tietääkseni galleriakuvien epäasiallinen kommentointi ei ylipäätään ole iso ongelma - vai onko?Omien kuvien kuvakommenttien poistomahdollisuus tietysti olisi hyvä asia.Mä kyllä olen kyllä aavistuksen skeptinen foorumiväen käyttäytymisen muokkaamiseen siten, että vain "ketään loukkaamatonta" tekstiä julkaistaisiin, mutta hienoa että osa jaksaa käyttää siihen energiaansa. Tämä. En oikein ymmärrä ongelman laajuutta. Ja varsinkaan seksiaiheisella foorumilla.
En usko, että tässä kukaan haluaa sallia törkeää käyttäytymistä. Tietääkseni galleriakuvien epäasiallinen kommentointi ei ylipäätään ole iso ongelma - vai onko?Omien kuvien kuvakommenttien poistomahdollisuus tietysti olisi hyvä asia.Mä kyllä olen kyllä aavistuksen skeptinen foorumiväen käyttäytymisen muokkaamiseen siten, että vain "ketään loukkaamatonta" tekstiä julkaistaisiin, mutta hienoa että osa jaksaa käyttää siihen energiaansa.
Baarin pelisäännöistä:10. Emme hyväksy henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua ja henkilöön tai nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ja niillä uhkailu ovat rangaistavia. Myös sukupuolen, suuntautumisen, tms. perusteella tapahtuva syrjintä ja vihakirjoittelu on kielletty. Vältä siis turhaa asioiden kärjistämistä ja suoranaista provosoimista eli trollaamista ja flametusta.Provosointi ja trollaaminen ovat vähintään yhtä tulkinnanvaraisia kohteita moderoida kuin törkykommentointikin ja sinänsä tietysti sääntönä ongelmallisia kaikki. Silti olisi minusta hyvä, että kuvien rietasteleva kommentointi, tietämättä onko julkaisija halukas vastaanottamaan sellaisia vai ei, olisi vastaavalla tavalla mainittuna niissä ohjenuorissa joita täällä pyritään noudattamaan. Silloin olisi matalampi kynnys raportoida, jos kokee itsensä halvennetuksi, ja myös ylläpidolla yksiselitteisempää kiinnittää huomionsa raportoiduihin tapauksiin ja perustella mahdolliset varoitukset jotka toistuvasta huonoksi koetusta käytöksestä seuraavat.Ei siinä mitään muureja tarvitsisi pystyttää, eikä kenenkään vapaus olisi sen enempää koetuksella kuin ylipäätään maailmassa on. Niissä rajoissa, kun ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta olla ja toteuttaa itseään.
(Päivitetty 03.10.2018)1. Seuraavat säännöt koskevat BDSM-Baarin (myöh. sivusto) kaikkia osa-alueita, eli keskustelufoorumia, galleriaa, yksityisviestintää, chattiä, juttunurkkaa ja kaikkia muitakin osa-alueita ellei säännössä toisin erikseen mainita.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 27.11.2018, 20:12Baarin pelisäännöistä:10. Emme hyväksy henkilöihin kohdistuvaa epäasiallista kirjoittelua ja henkilöön tai nimimerkkiin kohdistuvat hyökkäykset ja niillä uhkailu ovat rangaistavia. Myös sukupuolen, suuntautumisen, tms. perusteella tapahtuva syrjintä ja vihakirjoittelu on kielletty. Vältä siis turhaa asioiden kärjistämistä ja suoranaista provosoimista eli trollaamista ja flametusta.Provosointi ja trollaaminen ovat vähintään yhtä tulkinnanvaraisia kohteita moderoida kuin törkykommentointikin ja sinänsä tietysti sääntönä ongelmallisia kaikki. Silti olisi minusta hyvä, että kuvien rietasteleva kommentointi, tietämättä onko julkaisija halukas vastaanottamaan sellaisia vai ei, olisi vastaavalla tavalla mainittuna niissä ohjenuorissa joita täällä pyritään noudattamaan. Silloin olisi matalampi kynnys raportoida, jos kokee itsensä halvennetuksi, ja myös ylläpidolla yksiselitteisempää kiinnittää huomionsa raportoiduihin tapauksiin ja perustella mahdolliset varoitukset jotka toistuvasta huonoksi koetusta käytöksestä seuraavat.Ei siinä mitään muureja tarvitsisi pystyttää, eikä kenenkään vapaus olisi sen enempää koetuksella kuin ylipäätään maailmassa on. Niissä rajoissa, kun ei loukkaa muiden vastaavaa vapautta olla ja toteuttaa itseään.Itseasiassa kyseinen sääntökohta on jo nyt voimassa myös galleriassa.Lainaus käyttäjältä: Konehuone - 19.12.2017, 17:00(Päivitetty 03.10.2018)1. Seuraavat säännöt koskevat BDSM-Baarin (myöh. sivusto) kaikkia osa-alueita, eli keskustelufoorumia, galleriaa, yksityisviestintää, chattiä, juttunurkkaa ja kaikkia muitakin osa-alueita ellei säännössä toisin erikseen mainita. Toistuvasta asiattomasta kuvien kommentoinnista voi menettää oikeuden kommentoida kuvia. Tämä ei ole pelkkää sanahelinää, vaan näitä rangaistuksia on myös annettu Baarin historiassa.
Eli tästä lähtien, muistakaas julkaista kuvan yhteyteen jos rietastelevat kommentit ovat sallittuja tai jopa toivottuja. Muiden kuvien kohdalla jätetään vain kommentteja, jotka eivät loukkaa ketään. Ilmianto jokaisesta itselle epämiellyttävästä kommentista. Ongelma ratkaistu
Muiden kuvien kohdalla jätetään vain kommentteja, jotka eivät loukkaa ketään. Ilmianto jokaisesta itselle epämiellyttävästä kommentista. Ongelma ratkaistu
Ihan noin niin kuin yleisesti, minusta tässä ketjussa kiukkuisimpia ovat tuntuneet olevan moni niistä, jotka eivät kuulemma ymmärrä miksi tämä aihe ketään koskettaisi.Tarkennetummin, minä en Ms. M valitettavasti taaskaan onnistunut pysymään kärryillä. Millä tavalla tämä keskustelu sinun mielestäsi olisi sitten ollut toisenlainen, jos kirjoittajana olisi mies? Minulla on toki omat arvaukseni, mutta en pidä niitä ollenkaan olennaisina.
Ehkä voimme kuitenkin todeta, että vastaanottajalla on aina viimeinen sana siitä, mikä on juuri hänelle törkyä ja mikä on kohteliaisuutta, ja että hänen suostumuksensa tarvitaan ennen kuin kommentoidaan tavalla, jota voi molemmiksi tulkita?