Baarin kannatusmaksut
Nykyisin tuntuu keskustelut painottuvan lg/dd ja D/s puolelle kaikista eniten.
vila, älä minua lynkkaa väärän sanavalinnan takia. Jonkin sortin 24/7 suhteessa elän itsekin, en ole nyt se vihollinen.Omasta mielestäni oma suljettu keskustelualue olisi vähän yliampuvaa, koska kuten ketjussa jo mainittiin, ei sitä muillakaan aiheilla erikseen ole. Parempi varmaan olisi ihan tavallisten 24/7 aiheisten ketjujen aktivointi ja se, ettei kukaan tulisi sinne turhaan inisemään, vaan ihmiset osaisivat käyttäytyä. Tällä tavoin siitä ei tule sisäsiittoista temmellyskenttää vain "oikein kinkyileville", vaan kaikilla, jotka aiheen omakseen kokevat on mahdollisuus osallistua keskusteluun ja uusilla on mahdollisuus kysyä asioista.
Nyt on pakko kysyä: kuinka perusteellisesti siis tunnetkaan minun parisuhteeni dynamiikan? Tässä juuri se suljetun alueen ongelma. Minua mitenkään tuntematta voi joku jo oletuksena rajata, etten minä tai kumppanini kynkyile yhtä oikein, joten en voi ymmärtää aihetta, enkä tietenkään keskustella. Suhteestani: - minä päätän kaikesta josta haluan päättää, aina, oli se kivaa tai ei.
Lainaus käyttäjältä: Kahlitsija - 27.11.2018, 07:13Nyt on pakko kysyä: kuinka perusteellisesti siis tunnetkaan minun parisuhteeni dynamiikan? Tässä juuri se suljetun alueen ongelma. Minua mitenkään tuntematta voi joku jo oletuksena rajata, etten minä tai kumppanini kynkyile yhtä oikein, joten en voi ymmärtää aihetta, enkä tietenkään keskustella. Suhteestani: - minä päätän kaikesta josta haluan päättää, aina, oli se kivaa tai ei.Pyydän anteeksi. Mokasin ja sorruin oletuksiin. Tarkoitukseni ei ollut tuohon mainitsemaasi suuntaan kommentoida, vaikka tuoltahan se nyt selvästi näyttää näin jälkikäteen luettuna.
Tässä juuri se suljetun alueen ongelma. Minua mitenkään tuntematta voi joku jo oletuksena rajata, etten minä tai kumppanini kynkyile yhtä oikein, joten en voi ymmärtää aihetta, enkä tietenkään keskustella.
Saman voisi teoriassa ihan hyvin toteuttaa ihan tässä normifoorumillakin, mutta se vaatisi hiukan erilaista ilmapiiriä. Ei kiinnosta heittää parisuhdettaan ruodittavaksi tänne, kun vuodesta toiseen samat tyypit mesoavat sitä yhtä ainoaa asiaansa joka ketjussa. Kaikki on raiskausta, ihan kaikki. Paitsi ilmeisesti oikea raiskaus, sille pitänee keksiä oma sana. Vähän samalla tavoin kuin puu on nykyään massiivipuu, ja mies on cis-mies, koska markkinoille on ilmestynyt kopioita. Ehkä sellainen ihan livenä tapahtuva raiskaus voisi olla massiiviraiskaus?
Saman voisi teoriassa ihan hyvin toteuttaa ihan tässä normifoorumillakin, mutta se vaatisi hiukan erilaista ilmapiiriä. Ei kiinnosta heittää parisuhdettaan ruodittavaksi tänne, kun vuodesta toiseen samat tyypit mesoavat sitä yhtä ainoaa asiaansa joka ketjussa. Kaikki on raiskausta, ihan kaikki...