Baarin kannatusmaksut
Voisiko joku kertoa uteliaalle, mitä ovat nämä baarin paljon toistellut tabut, joista ei saa puhua? Ovatko ne vain urbaanilegendaa?
Minulle tuo edeltävä tarkoittaa sitä, että voin avata ketjun vaikkapa 24/7-suhteista (itselle tärkeä ja läheinen aihe kun sattuu olemaan) ilman, että se on ok, että ketjussa lähdetään puhumaan hyväksikäytöstä tai että ketjuun tullaan kommentoimaan "eihän kukaan voi oikeasti elää noin". Kyllä sitä saa kysellä, mutta voitaisiinko siitä hyväksikäytöstä keskustella ketjussa, joka ei koske konsensuaalisia ja usein onnellisia parisuhteita. Kai se kertoo jo riittävästi, jos keskustelunavauksessa puhutaan KONSENSUAALISISTA suhteista. (...)Minä niin mielelläni kävisin näitä keskusteluja baarissa, vaikka ihan avoimestikin jäsenille tarkoitetulla alueella, jos se onnistuisi ilman, että asetan oman suhteeni ja itseni jeesustelun kohteeksi. Ehkäpä yritän herätellä sitä kokoon kuivunutta 24/7-ketjua taas ja katson, miten tällä kertaa sujuu.
Ikävä homma, jos jotkut kokevat, ettei 24/7 suhteista saatu palaute ole ollut asiallista.
Tulkitsenkin sen sijaan, että somekommenteillasi viittaatkin enemmänkin kokevasi asiapitoisten viestien jääneen viime aikoina kevyempien viestien jalkoihin?
Olisiko mitenkään mahdollista perustaa tänne ihan omaa 24/7-, jossa saisi ihan rauhassa puhua näistä asioista ilman pelkoa palautteesta ja toisaalta sellaisella alueella voisi olla myös trigger-warning.
Lainaus käyttäjältä: viaton - 26.11.2018, 14:10Minulle tuo edeltävä tarkoittaa sitä, että voin avata ketjun vaikkapa 24/7-suhteista (itselle tärkeä ja läheinen aihe kun sattuu olemaan) ilman, että se on ok, että ketjussa lähdetään puhumaan hyväksikäytöstä tai että ketjuun tullaan kommentoimaan "eihän kukaan voi oikeasti elää noin". Kyllä sitä saa kysellä, mutta voitaisiinko siitä hyväksikäytöstä keskustella ketjussa, joka ei koske konsensuaalisia ja usein onnellisia parisuhteita. Kai se kertoo jo riittävästi, jos keskustelunavauksessa puhutaan KONSENSUAALISISTA suhteista. (...)Minä niin mielelläni kävisin näitä keskusteluja baarissa, vaikka ihan avoimestikin jäsenille tarkoitetulla alueella, jos se onnistuisi ilman, että asetan oman suhteeni ja itseni jeesustelun kohteeksi. Ehkäpä yritän herätellä sitä kokoon kuivunutta 24/7-ketjua taas ja katson, miten tällä kertaa sujuu.Baarissa on tosiaan kinkyjä laidasta laitaan, ja kaikilla (myös 24/7-tyylisuunnan edustajilla) on yhtäläinen oikeus osallistua täällä eri aiheista käytäviin keskusteluihin. Mikäli boldatun kaltaista reagointia ilmenee, kehotan raportoimaan viestit, jolloin niistä lähtee ilmoitus ylläpidon edustajille (osa toheloinneista kun voi välillä mennä meiltäkin ohi). Pyrimme tekemään kaikkemme sen eteen, ettei Baarissa kukaan joudu syrjityksi oman suuntautumuksensa perusteella. Peräänkuulutamme avointa ja toisia käyttäjiä kunnioittavaa keskusteluilmapiiriä, jotta sivustolla voidaan käydä keskusteluja myös marginaaliaiheista ja tuoda näitä paremmin Baarin käyttäjien tietoisuuteen.Baarista on selkeästi muodostunut monelle hieman negatiivinen mielikuva tässäkin ketjussa mainittujen esimerkkien perusteella, mutta tästäkin huolimatta haluaisin itse rohkaista kaikkia ottamaan aiempaa enemmän osaa kaivattuun asiapitoisempaan keskusteluun. Eiköhän siis käännetä yhdessä kurssi kohti parempaa huomista.
Lainaus käyttäjältä: vilaOlisiko mitenkään mahdollista perustaa tänne ihan omaa 24/7-, jossa saisi ihan rauhassa puhua näistä asioista ilman pelkoa palautteesta ja toisaalta sellaisella alueella voisi olla myös trigger-warning.Tuollainen foorumi ehdottomasti tarvitaan, se on selvää. Ja parasta olis jos se pyöris tämän baarin sisällä.On myös selvää, että tuollaisen foorumin ylläpitovastuun tulee olla D/s 24/7 -dynamiikkaa tuntevalla Dominoivalla. Olen tuohon tehtävään käytettävissä.IKRM
Käsitän että 24/7-suhteiset kaipaavat omaa turvallista aluetta. Mietin vain, että miten käytännössä ratkaistaan, ketkä sinne alueelle pääsevät? Moderoijat päättävät? Pitää maksaa jonkin 24/7-yhdistyksen jäsenmaksu ja sillä pääsee alueelle? Pitää "todistetusti" olla oikeanlaisessa suhteessa tms., ja kuka sen arvioi? Entä harmaalla alueella liikkujat, jotka ovat kiinnostuneita 24/7-suhdemuodossa elämisestä tai sen alkutaipaleella - jäävätkö he vertaisalueen ulkopuolelle? Monilla pitkällä kinkytaipaleella olevilla on paljon kokemukseen perustuvaa hiljaista tietoa esim. turvallisuudesta, ja sitä itsekin tänne forkalle kaipaan enemmän.