Baarin kannatusmaksut
Yhdin vilaan tässä täysin. Lisäisin vielä, että arvostusta tätä paikkaa kohtaan on laskenut erään ylläpidossa vaikuttavan tyypin käytös.
Kolmas itse huomaamani asia on monissa aktiivisemmissa keskusteluissa esiintyvä uhkaava tai torjuva ilmapiiri, sekä konfliktihakuisuus. Moni on ääneenkin sen sanonut, ettei halua kirjoittaa tänne, koska ei tahdo sitä vääntöä mikä automaattisesti seuraa.
SM-alakulttuurithan ovat eriytymässä muutenkin (players vs lifestylers erohan on jo monessa maassa niin kova ettei mahduta edes samoille foorumeille tai muncheihin), joten on kai luonnollista että näin tulee tapahtumaan Suomessakin. Tähän astihan on ollut periaatteessa yksi BDSM-skene ja yksi foorumi. Moni kirjoittamisen lopettanut tai sitä reippaasti vähentänyt on lifestyler. Enkä tarkoita tuolla nyt vain 24/7-suhteita vaan sitä, että ihmisen elämästä BDSM on tavalla tai toisella haukannut ison palasen. Kun ne mielipiteet katoavat täältä niin jäljelle vaan sitten "ketä panisit tänään"-ketju, eräiden yksilöiden jatkuvat ongelmat puuttuvista tai epätyydyttävistä ihmissuhteista ja pari hyvää pyllykuvaa. Itse luulen, ettei se vaadi kuin pari pienehköä tekoa ja loputkin lifestylerit vaikenevat (kunhan löytävät korvaamaan paikan). Se on sitten ylläpidon asia mitä haluavat tehdä. Toisille foorumilaisille on mukavampaa kun ne niitä pelottavia juttuja harrastavat tyypit pitävät suunsa kiinni, mutta jos tämä foorumi ei kykene toimimaan yhdyslinkkinä kaikille kinkyille niin seurauksena voi siten olla koko skenen eriytyminen.
Lainaus käyttäjältä: vila - 26.11.2018, 03:56Katsoin pikaisesti tässä I-junassa aikani kuluksi 500 viimeistä rekisteröitynyttä. vila muuten olit se 501:nen. Niistä 10,6% (53 kpl) on kirjoittanut enemmän kuin yhden viestin. Jos foorumia haluaa itseni tavoin vähän ensin haistella ja vasta sitten osallistua, niin siinä menee hetki. Minä olen poistanut nikkini aika monta kertaa, joten rekisteröitymispäivään ei kannata luottaa. Enkä ole aktiivisista kirjoittajista ainoa. Tämä on foorumi jolla mennään ees taas.
Katsoin pikaisesti tässä I-junassa aikani kuluksi 500 viimeistä rekisteröitynyttä. vila muuten olit se 501:nen. Niistä 10,6% (53 kpl) on kirjoittanut enemmän kuin yhden viestin. Jos foorumia haluaa itseni tavoin vähän ensin haistella ja vasta sitten osallistua, niin siinä menee hetki.
Kerro sinä, nii nii just sinä miksi bdsm baari on ihan paras? Mitä just sä oot saanu irti baarista ?
En jaksa enää oikein nähdä sitä vaivaa, jonka pitkän ja perustellun viestin kirjoittaminen vaatii. Syy jaksamattomuuteen on se, että itseä kiinnostavaan keskusteluun tulee todennäköisesti joku esittämään samoja turhia huolenaiheita joihin on jo vastattu aikaisemmin. Ylläpidon kanssa en myöskään ole samoilla linjoilla tietyistä jutuista, joka sekin laskee kiinnostusta. Ja viimeinen on se, että tiettyjen nimimerkkien toiminta kyllästyttää - noudattavat kyllä sääntöjä mutta ehkä motivaatio kirjoitella tällaisella foorumilla on vähän erilainen kuin itsellä.
Lainaus käyttäjältä: vila - 26.11.2018, 03:56 SM-alakulttuurithan ovat eriytymässä muutenkin (players vs lifestylers erohan on jo monessa maassa niin kova ettei mahduta edes samoille foorumeille tai muncheihin), joten on kai luonnollista että näin tulee tapahtumaan Suomessakin. Tähän astihan on ollut periaatteessa yksi BDSM-skene ja yksi foorumi. Moni kirjoittamisen lopettanut tai sitä reippaasti vähentänyt on lifestyler. Enkä tarkoita tuolla nyt vain 24/7-suhteita vaan sitä, että ihmisen elämästä BDSM on tavalla tai toisella haukannut ison palasen. Kun ne mielipiteet katoavat täältä niin jäljelle vaan sitten "ketä panisit tänään"-ketju, eräiden yksilöiden jatkuvat ongelmat puuttuvista tai epätyydyttävistä ihmissuhteista ja pari hyvää pyllykuvaa. Itse luulen, ettei se vaadi kuin pari pienehköä tekoa ja loputkin lifestylerit vaikenevat (kunhan löytävät korvaamaan paikan). Se on sitten ylläpidon asia mitä haluavat tehdä. Toisille foorumilaisille on mukavampaa kun ne niitä pelottavia juttuja harrastavat tyypit pitävät suunsa kiinni, mutta jos tämä foorumi ei kykene toimimaan yhdyslinkkinä kaikille kinkyille niin seurauksena voi siten olla koko skenen eriytyminen. Tässä on kyllä pointtinsa.Kysyin asiaa ohimennen eräältä skenessä kauan pyörineeltä ja hänen mielestään tämä oli alussa enemmän keskustelufoorumi, kun tämä oli uusi. Vähän samaa mieltä oli Karwanaana tuossa muutama kommentti sitten.Onko tosiaan niin, että keskustelufoorumille oli 2011 kysyntää ja nyt kun silloinen porukka on joko poistunut tai muuten kyllästynyt, tästä on tullut some? Ja koska tämä on some, niin uudet 3000 vuosittaista tuli hakemaan kinkyä keskustelua, joten lukevat vanhoja ketjuja. Tai ovat muuten hiljaa, koska kinkyä keskustelua ei ole mikä vituttaa tänään.Katsoin pikaisesti tässä I-junassa aikani kuluksi 500 viimeistä rekisteröitynyttä. vila muuten olit se 501:nen. Niistä 10,6% (53 kpl) on kirjoittanut enemmän kuin yhden viestin. Jos foorumia haluaa itseni tavoin vähän ensin haistella ja vasta sitten osallistua, niin siinä menee hetki. 18.7.-6.10. rekisteröityneet (300-800) varmaan olisi jo haistelunsa tehneet ja heillä olisi ollut aikaa jopa keskustella. Heistä yli kymmenen viestiä on kirjoittanut 4% (20 kpl).Onko tosiaan niin, että wanhojen perwojen hiljennyttyä kinkyilystä, tästä on tullut some ja uudet ei lähde sitten lainkaan somettamaan somessa tai somessa keskustelemaan kinkyilystä?