Baarin kannatusmaksut
Ja hulivilivoo. Eikös tämän jo voisi nakata roskikseen?
Miksi? Tämä toimii loistavasti varoittavana esimerkkinä, jos joku tulevaisuudessa meinaa avata vastaavan ketjun...-
Mielestäni teillä on aika selkärangaton asenne ja suvaitsematon: eikös varsinkin kinkyt suvaitse aivan kaikkea,jopa suvaitsemattomia, täpöillä? .Ollaan me aika hyviä esimerkkejä, eikö
Miten edes määriteltäisiin aihe, joka "ei kuulu joukkoon"? Kun se saa riittävästi ääniä vastustuksessa? Kun joku äänekäs alkaa kritisoida riittävästi?
Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin. Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin
Lainaus käyttäjältä: Fifi - 27.01.2012, 10:34Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin. Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin Ensin sanoit, että ei alenna palstan arvoa ja sitten kuitenkin laskee rimaa??
Lainaus käyttäjältä: muodollinen_namu - 27.01.2012, 11:20Lainaus käyttäjältä: Fifi - 27.01.2012, 10:34Mutta mielestäni ne eivät määritä palstaa höpinäksi tai alenna sen arvoa. Minun mielestäni ne kertovat siitä että palstalla on toisensa tuntevia ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista asioista ja valmiita tutustumaan toisiinsa paremmin. Nuo kaksi ketjua mielestäni laskevat rimaa tutustumiseen palstaan ja teihin muihin Ensin sanoit, että ei alenna palstan arvoa ja sitten kuitenkin laskee rimaa??Luulen että fifi haki tässä enemmän sitä että huumoriketjut alentavat kynnystä joka voi uudella käyttäjällä olla muihin tutustumisessa ja palstalle kirjoittelussa.