Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: vila - 20.11.2018, 07:08 Eikä ihmisen arvo määräydy sen mukaan mitä annettavaa hänellä on muille ihmisille.Aika usein valitettavasti ihmisen arvo muitten silmissä määräytyy sen mukaan mitä annettavaa on heille, ilmiö on myös BDSM-piireissä varsin yleinen.Sen ei kuitenkaan kannata antaa vaikuttaa omiin tekemisiin, ainakaan liikaa, terve itsekkyys ja omat rajat on hyvä juttu noissa 'suhteissa'. Vastavuoroisuuden periaate on hyvä pitää mielessä aina.IKRM
Eikä ihmisen arvo määräydy sen mukaan mitä annettavaa hänellä on muille ihmisille.
Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet.
mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.
Tuo lienee ihan totta. Aika monelle BDSM-henkilölle muilla ihmisillä vaikuttaa olevan lähinnä välinearvoa, ja jos jostain muualta saa enemmän välinearvoa niin koko vanha ihmissuhde lentää sekajätteeseen. Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet. Sitä välillä ihan yllättyy kun on pitänyt vaikka henkilöä x mukavana ja empaattisena ihmisenä, mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.
LainausTuo lienee ihan totta. Aika monelle BDSM-henkilölle muilla ihmisillä vaikuttaa olevan lähinnä välinearvoa, ja jos jostain muualta saa enemmän välinearvoa niin koko vanha ihmissuhde lentää sekajätteeseen. Parasta on ku se tehdään polysuhteen varjolla, käsittämättä että polysuhteissa kaikilla osapuolilla on tunteet. Sitä välillä ihan yllättyy kun on pitänyt vaikka henkilöä x mukavana ja empaattisena ihmisenä, mutta kun munan/pillunhaju tarttuu nenään niin sieltä paljastuukin kusipää joka ei paljon välitä kuinka paljon loukkaa ihmisiä ympärillään kunhan vain saa itse oman nautintonsa.Sitä vaan mietin, että miksi vila olet niin kiinnostunut muiden tuoksumaailmasta ja mikä tekee sinusta poly-suhteiden asiantuntijan? Onko paljonkin kokemusta vai mutulla vedät?Mun mielestä on vähän hassua lähteä arvioimaan muiden ihmisten suhdemallien huonoutta tai niiden harjoittajien kusipäisyyttä, jos vaikka itse olisi vannoutunut pitkän monosuhteen kannattaja. Antaa kaikkien elää tyylillään. Uskoisin, että jokaisella on ainakin mahdollisuus löytää itselle sopiva(t) kummpani(t). Joku roti ja vastuu siinäkin, että minkälaiseen suhteeseen ITSE ryhtyy.