Baarin kannatusmaksut
Joskus 90-luvulla olen lukenut Helsingin Sanomista Mattiesko Hytösen pakinan, jossa kauhisteltiin sadomasokismia.
Lainaus käyttäjältä: R75 - 16.11.2019, 13:46Joskus 90-luvulla olen lukenut Helsingin Sanomista Mattiesko Hytösen pakinan, jossa kauhisteltiin sadomasokismia. En tätä pakinaa muista, mutta sen sijaan muistan HS:n kuukausiliitteen, jossa taisi olla peräti pääjuttuna, kun Hytönen sai dominalta muistaakseni canea. Aihe siis kiinnosti enemmänkin.
Lainaus käyttäjältä: Mr Birch - 16.11.2019, 14:14Lainaus käyttäjältä: R75 - 16.11.2019, 13:46Joskus 90-luvulla olen lukenut Helsingin Sanomista Mattiesko Hytösen pakinan, jossa kauhisteltiin sadomasokismia. En tätä pakinaa muista, mutta sen sijaan muistan HS:n kuukausiliitteen, jossa taisi olla peräti pääjuttuna, kun Hytönen sai dominalta muistaakseni canea. Aihe siis kiinnosti enemmänkin.Tällaista sitten taas en muista. Oikeastaan kiinnostaisi kaivaa se jostain.
Joskus 90-luvulla olen lukenut Helsingin Sanomista Mattiesko Hytösen pakinan, jossa kauhisteltiin sadomasokismia. Muistaako kukaan tällaista pakinaa? Minusta tuntuu, että otsikko olisi ollut "Poikkeavien bileet" tai jotain sellaista? Kirjoitus oli varmasti asenteellinen ja typerä, mutta ehkä siitä nykyään saisi muutamat naurut. Luin siihen aikaan Hytösen kirjoituksia, jotka muistaakseni olivat parhaimmillaan viihdyttäviä ja pahimmillaan taas herättivät hirvittävää myötähäpeää. Siihen aikaan saattoi ehkä tuntua jollain tavalla merkittävältä, jos lehdessä oli näistä aiheista edes tuollainen kirjoitus.
Lainaus käyttäjältä: R75 - 16.11.2019, 13:46Joskus 90-luvulla olen lukenut Helsingin Sanomista Mattiesko Hytösen pakinan, jossa kauhisteltiin sadomasokismia. Muistaako kukaan tällaista pakinaa? Minusta tuntuu, että otsikko olisi ollut "Poikkeavien bileet" tai jotain sellaista? Kirjoitus oli varmasti asenteellinen ja typerä, mutta ehkä siitä nykyään saisi muutamat naurut. Luin siihen aikaan Hytösen kirjoituksia, jotka muistaakseni olivat parhaimmillaan viihdyttäviä ja pahimmillaan taas herättivät hirvittävää myötähäpeää. Siihen aikaan saattoi ehkä tuntua jollain tavalla merkittävältä, jos lehdessä oli näistä aiheista edes tuollainen kirjoitus.https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000003220955.htmlGoogle on ystävä.
Noudatamme Baarissa lainsäädäntöä tekijänoikeuksien suhteen.Eli ettehän kopioi tänne artikkeleita tai kolumneja muilta sivustoilta.