Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Miriam - 05.06.2016, 22:32Pakko korjata tuota Iltasanomien artikkelia:LainausKäräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.BDSM:n kanssahan tällä ei ole mitään tekemistä. Mauranen ei selvästi ole mikään BDSM-harrastaja, vaan pelkkä pedofiili, raiskaaja, hyväksikäyttäjä ja lapsenhakkaaja. Ei tällaisille ole edes olemassa mitään sopivaa rangaistusta.Pakko korjata tätä: BDSM:n harjoittajakin (harrastaja on jotain muta) voi olla pedofiili tai rikollinen.
Pakko korjata tuota Iltasanomien artikkelia:LainausKäräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.BDSM:n kanssahan tällä ei ole mitään tekemistä. Mauranen ei selvästi ole mikään BDSM-harrastaja, vaan pelkkä pedofiili, raiskaaja, hyväksikäyttäjä ja lapsenhakkaaja. Ei tällaisille ole edes olemassa mitään sopivaa rangaistusta.
Käräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.
Lainaus käyttäjältä: submit - 05.06.2016, 22:37Lainaus käyttäjältä: Miriam - 05.06.2016, 22:32Pakko korjata tuota Iltasanomien artikkelia:LainausKäräjäoikeuden arvion mukaan tytöllä oli noin 400 asiakasta raiskaajaa syksyn 2011 ja kevään 2014 välisenä aikana. Tyttö itse arvioi asiakkaita raiskaajia olleen jopa 640.BDSM:n kanssahan tällä ei ole mitään tekemistä. Mauranen ei selvästi ole mikään BDSM-harrastaja, vaan pelkkä pedofiili, raiskaaja, hyväksikäyttäjä ja lapsenhakkaaja. Ei tällaisille ole edes olemassa mitään sopivaa rangaistusta.Pakko korjata tätä: BDSM:n harjoittajakin (harrastaja on jotain muta) voi olla pedofiili tai rikollinen. No joo, totta. Hain oikeastaan takaa vain sitä, että Maurasen teot tätä tyttöä kohtaan eivät olleet BDSM:ää. Toki Mauranen saattaa sitten muutoin olla BDSM-harrastaja/harjoittaja. Mutta olen kyllä sitä mieltä, että siinä hetkessä kun BDSM-harrastaja/harjoittaja kohdistaa tällaisia tekoja alaikäiseen tai ylipäätään keneen tahansa joka ei suostu tai kykene ilmaisemaan suostumustaan, niin se lakkaa olemasta BDSM:ää ja muuttuu ihan vaan väkivallaksi.Mutta joo, on todellakin tärkeää tiedostaa, että hyväksikäyttäjät ovat "meitä". "Omia". Eivätkä mitään ulkopuolisia "Muita", "Vieraita", "Siellä Jossakin". Ja ulospäin usein ihan normaalin ja mukavankin oloisia tyyppejä. Se mitä piilossa tapahtuu on sitten toinen asia.