Baarin kannatusmaksut
...täällä paapotaan, mutta eletään toivossa että kivitalon pojat jakavat oikeutta ja langettavat asianmukaiset lisärangaistukset
Minun mielestäni väkivallalle ei ole koskaan mitään oikeutusta. Pahoinpitelijä on aina pahoinpitelijä ja tappaja on aina tappaja, olipa uhri kuinka paha ihminen tahansa. Ainoa väkivallan muoto jonka ymmärrän, on itsepuolustus, mutta sitäkin tulisi välttää mahdollisimman hyvin.
Jos tappaa ihmisen puolustuskyvyttömän ihmisen puolustukseksi, niin onko se silloin oikeutettua? Ja onko fyysinen itsepuolustus sallittua, jos ihmistä pyritään tuhoamaan henkisesti? Näihin ei varmasti ole oikeita tai vääriä vastauksia, kunhan pohdiskelen asiaa ääneen.
Mutta hankaliahan asioita nämä ovat. Olen itsekin meinannut kerran huitaista veitsellä yhden ahdistavan ihmisen hengiltä, onneksi tilanne ei edennyt siihen.
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 05.06.2016, 01:52...täällä paapotaan, mutta eletään toivossa että kivitalon pojat jakavat oikeutta ja langettavat asianmukaiset lisärangaistukset Nykyään Suomen vankiloissa yritetään monin eri keinoin estää sitä, että vangit eivät pääse pahoinpitelemään toisiaan. Seksuaalirikollisillekin on omat osastonsa ihan syystä. Suurimmat ongelmat alkavatkin sitten, kun vanki vapautuu.Minun mielestäni väkivallalle ei ole koskaan mitään oikeutusta. Pahoinpitelijä on aina pahoinpitelijä ja tappaja on aina tappaja, olipa uhri kuinka paha ihminen tahansa. Ainoa väkivallan muoto jonka ymmärrän, on itsepuolustus, mutta sitäkin tulisi välttää mahdollisimman hyvin.
Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 03.06.2016, 19:17Alaikäistä tyttöä parittanut lehtori alisti uhriaan julmasti – osti 15-vuotislahjaksi kaulapannan...Tämä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja parituksesta tuomittu mies on pyörinyt tällä foorumilla.
Alaikäistä tyttöä parittanut lehtori alisti uhriaan julmasti – osti 15-vuotislahjaksi kaulapannan...
Lainaus käyttäjältä: violet - 04.06.2016, 11:45Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 03.06.2016, 19:17Alaikäistä tyttöä parittanut lehtori alisti uhriaan julmasti – osti 15-vuotislahjaksi kaulapannan...Tämä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja parituksesta tuomittu mies on pyörinyt tällä foorumilla.Ja nimimerkki on? Olisi hyvä sanoa nimimerkki, voi olla, että täällä on muitakin henkilön uhreja.
Ja nimimerkki on? Olisi hyvä sanoa nimimerkki, voi olla, että täällä on muitakin henkilön uhreja.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 05.06.2016, 12:14Mutta hankaliahan asioita nämä ovat. Olen itsekin meinannut kerran huitaista veitsellä yhden ahdistavan ihmisen hengiltä, onneksi tilanne ei edennyt siihen.Mulla on kans menneisyydessä yks tilanne, jonka osalta tavallaan kadun etten tarttunut veitseen. Vaikeaa tietysti hahmottaa, olisiko se ratkaisu sillä hetkellä tehnyt enemmän hyvää vai pahaa. Ainakin oma elämä olisi varmasti varsin erilaista kuin nyt, mutta ehkä se olisi ollut sen arvoista.