Baarin kannatusmaksut
Käykö bitcoinit?
Lainaus käyttäjältä: raafael-k - 28.10.2018, 18:10Itseä alkaa heti masentaa kun kuulenkin termin markkina-arvo ihmissuhteista puhuttaessa. Tulee vaan väkisin mieleen ikävän oloiset ihmiset sekä yhteiskunta jossa pitää kilpailla joka ikisestä asiasta.Täysin samaa mieltä.
Itseä alkaa heti masentaa kun kuulenkin termin markkina-arvo ihmissuhteista puhuttaessa. Tulee vaan väkisin mieleen ikävän oloiset ihmiset sekä yhteiskunta jossa pitää kilpailla joka ikisestä asiasta.
Mä en koskaan ole käsittänyt tätä markkina-arvo asiaa.
Ps. Varattujen markkina-arvo perustunee siihen, että
Lainaus käyttäjältä: telle - 28.10.2018, 18:58Lainaus käyttäjältä: raafael-k - 28.10.2018, 18:10Itseä alkaa heti masentaa kun kuulenkin termin markkina-arvo ihmissuhteista puhuttaessa. Tulee vaan väkisin mieleen ikävän oloiset ihmiset sekä yhteiskunta jossa pitää kilpailla joka ikisestä asiasta.Täysin samaa mieltä.Maailma epäreiluine lainalaisuuksineen on joskus masentava paikka.
Fetissi oli yhdessä vaiheessa hyvin voimakkaasti kantava voima. Siinä vaan alkoi myös tunteet kehittyä kun paljon vietti aikaa yhdessä, joskus jopa vaatteet päällä. Oli sitä kemiaa ja yhteneväisyyksiä muutenkin kuin sängyssä. Jossain vaiheessa yksilö alkoi merkitä enemmän kuin toiminta. LainausOnko sinun suhteesi kaatunut kinky-ulottuvuuksien vuoksi? Tarvitseeko kumppanisi olla oikealla tavalla pervo? Oletko joutunut luopumaan osasta itsessäsi, jotta muuten hyvä suhde toimisi?Kyllä, "väärät suhteet" ovat kaatuneet kinky-ulottuvuuksien vuoksi. Kyllä, kumppanin tarvitsee olla oikealla tavalla pervo ja seksuaalisesti avoin, yleispervo. Ei, en ole joutunut luopumaan osasta itseäni. Olen joutunut kasvamaan ihmisenä, jotta muuten hyvä suhde olisi entistä parempi.Olen joutunut miettimään, että mitä itselläni on tarjottavana, jota on muuten oikeasti aika helvetin paljon. Vastaavasti saan myös ihan yhtä paljon, ehkä jopa enemmän. On sitten suhteesa tai sinkku, pitää olla valmis myös näkemään omat virheensä ja ongelmansa, ei vain sen toisen.
Onko sinun suhteesi kaatunut kinky-ulottuvuuksien vuoksi? Tarvitseeko kumppanisi olla oikealla tavalla pervo? Oletko joutunut luopumaan osasta itsessäsi, jotta muuten hyvä suhde toimisi?
Lainaus käyttäjältä: Pulse - 28.10.2018, 16:33Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 28.10.2018, 11:17Lainaus käyttäjältä: stoge - 28.10.2018, 11:04"Pillua löytää tunnissa, ihmistä ei välttämättä koskaan"Erittäin hyvin sanottu.Tää on mielenkiintosta.. on kundei jotka sitä löytää ja sit oli meitä jotka löys vaan ne ihmiset, mutt ei se muna meiltä ikinä kelvannu 2-3kymppisenä.. Olit joko se kasvoton-panomies-hoito, tai maailman paras ystävä jonka kanssa suhde oli täysin platoninen.... ” me sit jeesattiin ne böönät yli näistä -stoge- seteistä... saamatta edes sitä säälipildeä 😋”Oon omalta osaltani tosi pahoillani, sori! Ja jos vakavammin :Mä vaihtasin 99% mun seksikokemuksista HETI 10% tunnekokemuksiin.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 28.10.2018, 11:17Lainaus käyttäjältä: stoge - 28.10.2018, 11:04"Pillua löytää tunnissa, ihmistä ei välttämättä koskaan"Erittäin hyvin sanottu.Tää on mielenkiintosta.. on kundei jotka sitä löytää ja sit oli meitä jotka löys vaan ne ihmiset, mutt ei se muna meiltä ikinä kelvannu 2-3kymppisenä.. Olit joko se kasvoton-panomies-hoito, tai maailman paras ystävä jonka kanssa suhde oli täysin platoninen.... ” me sit jeesattiin ne böönät yli näistä -stoge- seteistä... saamatta edes sitä säälipildeä 😋”
Lainaus käyttäjältä: stoge - 28.10.2018, 11:04"Pillua löytää tunnissa, ihmistä ei välttämättä koskaan"Erittäin hyvin sanottu.
"Pillua löytää tunnissa, ihmistä ei välttämättä koskaan"