Baarin kannatusmaksut
Tähän pitäs kehittää joku luotettava testi.
Kertosko joku viisaampi mun markkina-arvon, ni osaa suhteuttaa ja osallistua sitten keskusteluun?
Tuntuu, että ihmiset hieman sekoittavat arvon ja markkina-arvon. Markkina-arvo viittaa kysynnän ja tarjonnan suhteeseen, ei siihen kuinka arvokas joku on ihmisenä. Jos parisuhdemarkkinoilla kaltaisellesi on enemmän tarjontaa kuin kysyntää, on markkina-arvosi huono. Se ei kuitenkaan ole sama asia, kuin arvo tai ihmisarvo. Se kertoo vaan, kuinka paljon kysyntää on markkinoilla. Ai millä orjamarkkinoilla? Sekin on vain termi, jota käytetään talousteorioiden yhteydessä vaikka mihin, koska kapitalismin katsotaan pyörivän taustalla vähän kaikessa.
Jos ajattelee keskiarvoa niin karkeasti jos heittää, että puolelle olisin "ok, voisin ehkä.." Pienelle osalle "wau" ja joillekki "yök". Ni arvoasteikon ollessa 0-10 sijottuisin puoliväliin. Kuten jokanen?Liian lyhyt, liian laiha, liian pyöreä, liian pienet rinnat, liian suuret rinnat, ei tarpeeks nätti, turhanki kaunis, liikaa yleissiivistystä, liian tyhmä, liian äänekäs, liian hiljanen, liian vahvoja mielipiteitä, liian sitä tätä ja tota.Notta mun markkina-arvo olkoot keskiarvolta 5. Kuten oli sillon aikanaan reilu 15kiloa isompana. Ihan kun tällä olisi väliä. Mulle riittää et joku tykkää nyt monesta asiasta minussa ja loppuja sietää ja se joku on mun makuun. Ja onhan tietty kauheen kiva et muutama muukin tykkää, edes ulkonäöstä, vaikkei se ole Niin tärkeetä. Huomiohuoraus kuitenki parantaa fiilistä aina ku farkut puristaa liikaa Raukkauella yks ihan tarpeeks täydellinen.
Kukaan ei näitä voi sanoa tuntematta ihmistä, kuva ei kerro ihmisestä yhtään mitään.Mikä ylipäätään on markkina arvo? Toisen jäte on jonkun aarre.