Baarin kannatusmaksut
hei rakkaat kinky siskot ja veljet tässä pohtinut monta kertaa, onko erisukupuolisuus uhka kinkypiiriessä vai ei uhka. Olen pitkään pohtinut ja miettinyt miten esim uudet kinky tulokkaat, ottavat jos miiteissä on transmies tai transnainen.
mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...
Lainaus käyttäjältä: samaso - 23.10.2018, 12:39mutta mulla ainakin oletusarvo oli se, että siellä näkee kinkyjä laidasta laitaan ja ite ainakin lähtisin niihin just sen takia, että siellä näkis mahd. laajan kirjon...Minulle tämä on aika vieras ajatus. Jos on kinky, niin eihän se sitä tarkoita, että on avoin ja suvaitsevainen mitä tahansa kohtaan. Omat mieltymykset saattavat olla ahdasrajaisia ja poissulkevia.
Ainakin Helsingissä on miiteissä näkynyt ihmisiä, jotka ovat muuta kuin cis-sukupuolisia ja samalla tavalla ihmiset heidän kanssaan juttelevat kuin muiden ihmisten kanssa.
Mun maailmassa kenenkään seksuaalisuudella ei oo merkitystä ellei kyseessä ole seuranhaku johon liittyy jonkinlaisen seksin harrastaminen. Jokaista kannustan olemaan se oma itsensä, oli se sitten sitä mimmoiseksi syntyi tai jotain mikä vaatii toimenpiteitä. Tämän kinkyn maailmassa kysymäsi asia ei ole uhka.