Baarin kannatusmaksut
Toisinkin sattumoisin muistaa miksi olin pidempään poissa täältä..Tuntuu että puhun eri kieltä muiden kanssa.Tässähän aloittajankin nimenomaan kertoi negatiivisesta ilmiöstä, saattaen jopa haluta ravistella ihmisiä jotka jopa tietämättään (tajuamatta) aiheuttavat varaus leimoja.Hassua miten monet tätä tekevät ja näkevät, ja sitten kauhistelevat tai naureskelevat
Vai että dips... Heti aloin pohtia, mistäköhän tuo termi tulee... Asia saattaisi selvitä googlaamalla.
Ihanko oikeasti jossain miittiporukassa on niin kova hierarkia, että yksi kun sanoo että mä haluun sessioida ton kanssa eka, niin kaikki muut jää sitten reunoille istuu eikä uskalla toimia normaalisti? Hyvää jengiä selkeesti!
Jos mulle tulis joku kovistelemaan että olis paree pitää vähän etäisyyttä johonkin tulokkaaseen, ja tämä siksi että hänellä on DIPS (näen sieluni silmin tuon sanottuna sellaisten biaatch-sormiennapsautusten säestämänä), niin minä kyllä tipsahtaisin tuoliltani täyteen huutonauruun.
Tää kolumni nyt kuitenkin on ilmeisesti käännös jostain, olisko Fetlifestä? Ilmiöön en ole törmännyt ikinä missään.
Tässähän aloittajankin nimenomaan kertoi negatiivisesta ilmiöstä, saattaen jopa haluta ravistella ihmisiä jotka jopa tietämättään (tajuamatta) aiheuttavat varaus leimoja.Hassua miten monet tätä tekevät ja näkevät, ja sitten kauhistelevat tai naureskelevat
Lainaus käyttäjältä: Tuli - 14.10.2018, 10:55En ole koskaan nähnyt tällaista tapahtuvan. Pidän todella kieroutuneena ja ikävänä ajattelumallina, enkä missään tapauksessa suostuisi olemaan mukana tollaisessa toiminnassa. Sen sijaan luultavasti kävisin toteamassa sille uudelle ihmiselle, että tuo ihminen vaikuttaa stalkerilta ja yrittää vaikeuttaa mahdollisuuksiasi tutustua muihin ihmisiin skenessä puhumalla selkäsi takana.Tuollainen varoittelu kyllä niin limaista ja törkeää touhua että joku "varailu" on siihen verrattuna hyvin kevyttä. Ihan hiton kiva kun on onnistunut jonkun houkuttelemaan rekkautumaan tai lähtemään ekaan miittiin, ja sitten joku täysin tuntematon käy selän takana kertomassa että olet itse joku niljakas stalkkeri.
En ole koskaan nähnyt tällaista tapahtuvan. Pidän todella kieroutuneena ja ikävänä ajattelumallina, enkä missään tapauksessa suostuisi olemaan mukana tollaisessa toiminnassa. Sen sijaan luultavasti kävisin toteamassa sille uudelle ihmiselle, että tuo ihminen vaikuttaa stalkerilta ja yrittää vaikeuttaa mahdollisuuksiasi tutustua muihin ihmisiin skenessä puhumalla selkäsi takana.
Jotkut tuntuvat tekevän tätä vitsin merkeissä, toiset taas ihan tosissaan. Mutta jos tyypit katoaa miitissä viereisiin pöytiin hetken poiskäynnin aikana, niin kyllä mielestäni silloin on hyvä herätyskellojen soida.Ja aivan varmasti on miittiläisiä, jotka eivät tällaista näe. Jos et niinkään etsi seuraa yms, niin miksi sinulle edes kerrottaisiin asiasta?