Baarin kannatusmaksut
Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.
Osan ei ole koskaan tarvinnut moisia foorumeita ja vastaavia käyttää (itsekin kuuluin tähän ryhmään pitkään) ja tiedänpä myös muutaman jotka pitävät tällaista toimintaa lähinnä elitististen pilkunviilaajien tai muutoin itsensä toisten yläpuolelle nostaneiden puuhasteluna.
Lainaus käyttäjältä: Armand - 01.11.2018, 06:18Osan ei ole koskaan tarvinnut moisia foorumeita ja vastaavia käyttää (itsekin kuuluin tähän ryhmään pitkään) ja tiedänpä myös muutaman jotka pitävät tällaista toimintaa lähinnä elitististen pilkunviilaajien tai muutoin itsensä toisten yläpuolelle nostaneiden puuhasteluna.Elitistien ja itsensä muiden yläpuolelle nostaneiden puuhastelua? Nyt on kyllä niin hämmentävä mielipide että olisi kiva kuulla perustelivatko nuo ihmiset mielipidettään mitenkään?
Lainaus käyttäjältä: faerie - 31.10.2018, 17:20Mä luulen, että kinky seksi alkaa olla yhä enemmän ja enemmän ihan normaalia eli vaniljaa.Voi olla joo, rajat ovat häilyneet. Pitäisi jonkun vetää rajat uudelleen. Omasta mielestä kinkyn ja normiseksin ero on siinä mitkä ovat ko. asiaa harrastavien omat ajatukset siitä. Luulisin, että normihetsku parit toimivat miltei täysin vaistojensa varassa yhdistäen rajuutta seksiin, jolloin se on osa seksiä, eikä niinkään mitään kinkyä. En usko, että tässä on eroa vanhaan, saattaa olla, että muutama vuosikymmen sitten nainen alistui enemmän sängyssä (jos ajattelee kokonaisasetelmaa) ja nykyään objektisoitu alistuja on mies. Kinkyä omasta mielestä asiasta tulee silloin, kun tiedostetaan mitä tehdään ja tehdään tätä toistuvasti keskittyen ko. aiheeseen. Enemmän harrastaneet jo sitten erottelevat seksin ja kinkymmät jutut erikseen, kun taas tosiaan normihetskuilla toiminta on osa sitä vaniljaseksiä, joka voi mielestäni olla muutakin, kuin kynttilänvalossa rakastelua
Onko se sitten kinkyä vai ei? No en miellä itseäni kinkyksi vaan sadomasokistiksi, joten tuolla ei ole merkitystä sinänsä.