Baarin kannatusmaksut
Kyllä perheen haluavan ihmisen voi löytää mistä tahansa, mutta ehkä kyse on vain kohderyhmästä. Sinullaki Perhis kuitenkin on seksiblogi, jossa olet kertonut kumppaniesi nimiä ja sinusta löytyy kuvia aika laajalla jaolla. Samoin sinusta saa ainakin täällä netissä sen kuvan, että sessioelämäsi on varsin aktiivista ja kumppaneita paljon. Toisia miehiä se ei häiritse yhtään, mutta sitten jos miettii että varmaan sinun taustallasi etsit akateemisesta koulutettua n. 30-vuotiasta dominoivaa miestä. Sellaiset tekevät uraa, jolloin tuollaiset asiat voivat olla ongelma. Toisille eivät ole, mutta sellaisia ihmisiä on taatusti vähemmän. Maailma on ihan perseestä, tiedän, mutta toisella tavalla ajattelevia mono-wannabeisejä on oikeasti kohtuullisen vähän. Minustakin on todella ikävää, että sellaisilla asioilla on merkitystä. Oma lukunsa on se, että tuon ikäiset akateemiset miehet ovat joko varattuja tai toisella kierroksella - ja toisella kierroksella ei välttämättä ihan äkkiä lähdetä tekemään lapsia ja haluatko sitä itse olla äitipuoli? Eli jatka etsimistä. Kyllä se sopiva ihminen löytyy.
Minä täällä taas hei pienen tauon jälkeen Otsikko sinänsä on huvittava, koska seuraahan voi löytää mistä tahansa. Mutta jos miettii ihmistä, kuten minä, joka haluaisi ehkä perustaa perheen ja jolle kinkyys on enemmän seksin mauste kuin elämäntapa, niin kuinka todennäköistä on, että tällainen henkilö löytää fetish-foorumeilta seuraa? Täälläkin lopulta hyvin harva haluaa oikeasti parisuhteen. Samon ihmiseen tutustuessa mennään seksuaalisuus edellä sen sijaan, että seksuaalisuus tulisi edelle vasta jossain.vaiheessa.Ja tämä lähestymistapa on tietysti ymmärrettävä, kun kyseessä on kinky- ja fetishfoorumi.Voiko minun kaltaisiani ihmisiä onnistaa kinkyfoorumeilla vai onko kaltaisillenk Tinder, live-elämä jne parempia vaihtoehtoja tutustumiseen?Nonni ja sit odotellaan paskamyrskyä ja ilkeitä kommentteja. \,,/
Lapset menevät edelle, jopa silläkin uhalla että kinkyvanhempi on yksin ja kinkyilee vain omassa mielessään.
Lainaus käyttäjältä: vila - 09.10.2018, 16:34Kyllä perheen haluavan ihmisen voi löytää mistä tahansa, mutta ehkä kyse on vain kohderyhmästä. Sinullaki Perhis kuitenkin on seksiblogi, jossa olet kertonut kumppaniesi nimiä ja sinusta löytyy kuvia aika laajalla jaolla. Samoin sinusta saa ainakin täällä netissä sen kuvan, että sessioelämäsi on varsin aktiivista ja kumppaneita paljon. Toisia miehiä se ei häiritse yhtään, mutta sitten jos miettii että varmaan sinun taustallasi etsit akateemisesta koulutettua n. 30-vuotiasta dominoivaa miestä. Sellaiset tekevät uraa, jolloin tuollaiset asiat voivat olla ongelma. Toisille eivät ole, mutta sellaisia ihmisiä on taatusti vähemmän. Maailma on ihan perseestä, tiedän, mutta toisella tavalla ajattelevia mono-wannabeisejä on oikeasti kohtuullisen vähän. Minustakin on todella ikävää, että sellaisilla asioilla on merkitystä. Oma lukunsa on se, että tuon ikäiset akateemiset miehet ovat joko varattuja tai toisella kierroksella - ja toisella kierroksella ei välttämättä ihan äkkiä lähdetä tekemään lapsia ja haluatko sitä itse olla äitipuoli? Eli jatka etsimistä. Kyllä se sopiva ihminen löytyy.Eiköhän ne 3-kymppiset, akateemiset, dominoivat miehetkin ymmärrä, etteivät naiset enää tänä päivänä istu kotona jalat ristissä odottamassa prinssiä. Eivät ole istuneet pitkään aikaan. Minusta on vain hyvä, että ihmisellä - naisellakin - on kokemusta elämästä ja ihmisistä. Kun ei tarvitse miettiä mitä kaikkea kivaa on kokematta niin malttaa todennäköisemmin asettua aloilleen perhettä perustamaan.
Leikkikavereita joo löytyy, mutta kaikki vähänkin diipimmät jutut on löytyneet bileistä ja muista kinkytapahtumista, varsinkin viimeksimainituista. Kun istuu useamman illan miiteissä tai vaikka viettää yhdessä viikon kesämökillä, tutustuu ihan eri tavalla. Kaveripiiri koostuu muutenkin pitkälti Turun Baletista tai muuten BDSM-skeneen liittyvistä ihmisistä, joten ei ole pahemmin tarvinnut edes muualta hakea. Suosittelen kinkykuplassa elämistä muillekin, täällä viihtyy.
Olen törmännyt itse käytännössä kinkyihin naisiin, jotka eivät miellä itseään millään tavalla kinkyiksi, mutta tykkäävät silti DS-leikeistä, sitomisesta, kivusta, piiskaamisesta, anaaliseksistä jne.