Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen ilta:)  (Luettu 45340 kertaa)

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #150 : 31.05.2012, 11:08 »
Katos oho. Kiitos teemu.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #151 : 31.05.2012, 19:57 »
Toivottaa Teemulle hyvää kalaonnea *pitkin hampain*, koska oikeasti haluaisi päästä taas kestitettäväksi :)

Uniform

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #152 : 31.05.2012, 22:24 »
Tämä poika lähtee lauantaina 2.6.2012 kalaan Tenojoen maisemiin ja saapuu etelää sulostuttamaan vasta loppu kuusta.

Kateudesta vihreänä toivottelen kireitä siimoja.

Pip

Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #153 : 31.05.2012, 23:16 »
Toivottaa Teemulle hyvää kalaonnea *pitkin hampain*, koska oikeasti haluaisi päästä taas kestitettäväksi :)
Taidatkin olla ihan oikea sadisti. :D Kalaan lähdössä olevalle ei saa koskaan toivottaa kalaonnea. Ei, me kalastajat emme ole mitenkään taikauskoisia, mutta preferoimme ilmaisua: "Kireitä siimoja"

orja-teemu

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #154 : 01.06.2012, 05:36 »
Onnea ja onnea vaihteleva käsitys, me olemme pelastus kylmässä vedessä värjötteleville kaloille. Ja jos ei siimat kiristy niin ilmeet kyllä.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #155 : 01.06.2012, 08:44 »
Ja kas näin ketjun aihe vaihtui tyttöjen illasta poikien kalareissuksi :) Tässä myös paljastu se intiimiidetaijli, että en kalasta...pahoittelut Teemulle toivottavasti en jinxannu teidän reissua...

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 939
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #156 : 01.06.2012, 11:40 »
Ja kas näin ketjun aihe vaihtui tyttöjen illasta poikien kalareissuksi :) Tässä myös paljastu se intiimiidetaijli, että en kalasta...pahoittelut Teemulle toivottavasti en jinxannu teidän reissua...
Kaloilla ja kalastuksella on hyvin paljon yhteistä naisten kanssa. Joidenkin mielestä naisetkin ovat kylmiä, ja toisten mielestä jopa limaisia. Sekä kaloja että naisia pitää koukuttaa ja sen jälkeen ohjata kepillä. Sillin tuoksu ja lahnat ovat myös tulleet varmasti monille tutuiksi. Teemu päätti valita helpomman ja antoisamman vaihtoehdon kahdesta hyvin samankaltaisesta tapahtumasta. Viikon aikana saanti ja tyydytyksen määrä ovat varmasti suurempia kuin vaihtoehtoisena yhtenä iltana.

P.S. Onko väärin toivotella tiheitä pohjatärppejä?

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #157 : 07.06.2012, 14:00 »
Tyttöjen ilta siis huomenna Kaislassa. Pöytää en ole varannut koska tällä viikolla on ollu kovin yllättäviä käänteitä. Jos joku rakas ihana ihminen viitsisi tehdä sen puolestani olisin kiitollinen.
Ja ja... Mä olen tällähetkellä Savonlinnassa. Aijon tosin yrittää saada itseni paikalle tämänhetkisestä lokaatiosta huolimatta.

Kiitos ja anteeksi

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4518
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #158 : 08.06.2012, 06:30 »
Hox!Onko kukaan varannut sitä pöytää??
No tulossa olen jokatapauksessa, oli pöytää tai ei  :o.

isabella

Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #159 : 08.06.2012, 07:05 »
Mietin ihan samaa... Mutta sama täällä, Kani ja minä tulemme joka tapauksessa, seistään sitten jos ei ole pöytää :))  Tosin meidän lähtemisemme tietäen tuskin olemme ihan seiskalta paikalla mutta yritämme kuitenkin järjelliseen aikaa selvitä Kaislaan ::)

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #160 : 08.06.2012, 08:00 »
Mä soitan sinne tänään ja varaan pöydän :) Laitan infoa tähän ketjuun myöhemmin.

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #161 : 08.06.2012, 11:51 »
Ihanaa kiitos _Bambi_

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #162 : 08.06.2012, 13:43 »
Tulin, soitin ja enkä saanut pöytää varatuksi. Seitsemältä on kuulemma liian myöhään - omaan selkeästi huonommat lirkuttelutaidot kun Minna :) En oikein nähnyt järkeväksi ottaa sitten aikaisemmaksi, koska ainakaan itse en paikalle pääse ennen seiskaa enkä usko että moni muukaan. Ekat paikalla voi tyhjentää pajatson ja rohmuta hyvän paikan.

Jatkossa, jos linja on yhtä nihkeää yksi vaihtoehto voisi olla tämä. Ihan kiva paikkana, mutta en sitten tiedä onko lokaatio ihmisten mielestä huono (?)

"Tahtoisimme vielä muistuttaa että kabinettimme on ilmaisessa käytössä yli 10 hengen seurueille.
Maksuton kabinettimme sopii mainiosti kokoustilaksi, synttäreiden viettoon, polttariporukoille, kaveriseurueille ja esimerkiksi peli-iltoihin.
Kabinettiin mahtuu n. 20-30 hlöä, ja tila tulee aina varata etukäteen.
Varaukset mailitse   punavuoren.ahven@delifox.fi "


Sori tytöt :(

Riverlady

  • Vieras
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #163 : 08.06.2012, 13:49 »
Saa nähä ehdinkö paikalle seiskaksi tai ehkä jopa ollenkaan :( Tekemättömät työt ei enää odota ja huomenna on kiirepäivä uus. Toivottavasti nähään illalla.

frozenbutterfly

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
Vs: Tyttöjen ilta:)
« Vastaus #164 : 08.06.2012, 14:07 »
mä olen kuuden aikaa stadissa. Millä nimel varasit sen?