Lunta tu(r)paan pitkästä aikaa myös Napapiirin tuolla puolen! Lapin miitit ovat olleet tauolla aivan liian pitkään, mutta mie tiän, että koko Lappihan on täynnä pervoja. En tiä tulleeko Rovaniemelle vielä ensilumi, mutta mie ainaki tulen!
Mitä? Kyllä kuulit oikein, on aika taas koota yhteen Lapin kinkyjä. Saa tulla vaikka vähän kauempaakin, käy samala shoppaamassa tai näkemässä sukulaisia, ei se kuitenkaan ole ko poronkuseman päässä.
Missä? Paikkana tällä kertaa on Rovaniemi ja ravintola nimeltä Bull Bar & Grill. Sieltä saa ruokaa ja virvokkeita, pöydän tunnistat siniharmaasta (pedo)polar bearista.
Tarkempaa infoa pöydän lokaatiosta kun konsultoin paikallista asukasta.
Milloin? Maanantaina 15.10 klo 18.00. Pari tuntia ollaan varmaan paikan päällä niin voit tyylikkäästi myöhästyäkin. Toivottavasti et kauheana, koska miitin koolle kutsuja (eli minä) ei ole tunnettu kärsivällisyydestään.
Jos on jotain kysyttävää tai jos jännittää niin saa laittaa viestiä, voin potkia perseelle tai ottaa käestä kiinni, se on kiinni ihan siitä mistä tykkää.
Ps. Mä oon oikeesti ihan mukava.
Pps. Et pääse maanantaina Rolloon, no mutta miten ois miitti ens kerralla siellä misä sie olet?
pppps. Huomaa nallen harness!!!
- Snoukka