Baarin kannatusmaksut
… uusien infot ennen bileiltoja…… Esim TAFFin päivätoiminta…… TAFF:n päiväohjelmajutut…… Tämä koko kinkyskenehän perustuu…… vuonna kaksipäiväinen TAFF…… Ovatko kinkybileet edelleen…
mutta suurimmalle osalle potentiaalisista kinkyistä ajatus bileisiin lähtemisestä on yhtä hölmö kuin kehottaisi seksiä harrastamattomalle ihmiselle orgioihin menemistä.
Voisit vaikka tarkistaa miten yliopistot ovat aiheeseen liittyneet väitöskirjojen ja luentojen avulla.
- Työryhmä ei olisi minusta ollenkaan huono ajatus. Aivoriihi niistä henkilöistä, joita aihe kiinnostaa ja jotka olisivat valmiita selvittämään ja ajamaan asioita. Tämän voisi ottaa myös esille yhtenä vaihtoehtona.
- Se että määritelläänkö kinkyys identiteettiasiaksi vai mieltymykseksi lienee henkilöistä riippuvaa. Kuka sen saisi määritellä yleisellä tasolla? Edelleenkin olen sitä mieltä, että jokainen kinky ei "vain mielly" johonkin hänelle tärkeään juttuun. Jokin fetissi tai D/s -tarve voi lähteä selittämättömästi jo hyvin nuoresta alkaen. On ollut artikkeleita, joissa joku ihminen on jopa rakastunut objektiin (RealDoll tai jopa Eiffelin torni). Tällä perusteella voisi ihminen myös "vain mieltyä" jonkun sukupuolen rakastamiseen.- Ymmärrän jotenkin tuon enemmistö-vähemmistö -asian esittelyn. Konkreettisesti elämme kuitenkin juuri tällaisessa maailmassa. Kun joku valtavirran "normaali vaniljahetero" alkaa dissaamaan, kiusaamaan ja levittämään juoruja kinkystä, minulle on oikeastaan ihan sama, millainen mahdollinen väittely asiasta tulisi. Minä vaadin siihen tilanteeseen nollatoleranssia kiusaamiseen, syrjintään yms. Katson, että kyseeseen voisi tulla yhdenvertaisuus- ja tasa-arvoasia.