Baarin kannatusmaksut
Sehän se, kun saisi yhdistykset vetämään yhtä köyttä tässä asiassa. Voisi saada aikaan paljonkin.Itse olen aina suuresti ihmetellyt sitä, ettei Seta aja kinkyjen asioita. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta suuntautumisesta. Tarpeesta. Onko sitten niin, että Setalle BDSM on liikaa? Kiitos Senshille tästä aiheesta kovasti!
Mikään ei ole liian vähän perverssiä ollakseen kinkyä.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2018, 22:25Sehän se, kun saisi yhdistykset vetämään yhtä köyttä tässä asiassa. Voisi saada aikaan paljonkin.Itse olen aina suuresti ihmetellyt sitä, ettei Seta aja kinkyjen asioita. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta suuntautumisesta. Tarpeesta. Onko sitten niin, että Setalle BDSM on liikaa? Kiitos Senshille tästä aiheesta kovasti! En usko BDSM:n olevan Setalle liikaa, mutta ainakin täälläpäin reunaehtoja on samasta sukupuolesta kiinnostuminen.Määritellä mikä on oikeaa kinky ja sulkeako muut ulkopuolelle? Ei kiitos. Mikään ei ole liian vähän perverssiä ollakseen kinkyä.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 19.09.2018, 23:34Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2018, 22:25Sehän se, kun saisi yhdistykset vetämään yhtä köyttä tässä asiassa. Voisi saada aikaan paljonkin.Itse olen aina suuresti ihmetellyt sitä, ettei Seta aja kinkyjen asioita. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta suuntautumisesta. Tarpeesta. Onko sitten niin, että Setalle BDSM on liikaa? Kiitos Senshille tästä aiheesta kovasti! En usko BDSM:n olevan Setalle liikaa, mutta ainakin täälläpäin reunaehtoja on samasta sukupuolesta kiinnostuminen.Määritellä mikä on oikeaa kinky ja sulkeako muut ulkopuolelle? Ei kiitos. Mikään ei ole liian vähän perverssiä ollakseen kinkyä.Seta pyrkii pyrkii ihmisten tasavertaisuuteen riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, right? Minusta on syrjivää, että Seta pitää reunaehtona sitä, että on kiinnostunut samasta sukupuolesta. Tuolla ajatuksella Seta on yksi iso ristiriita. Itse olen biseksuaali, mutta jos Seta kanta on noin jyrkkä, niin en kyllä halua olla mukana toiminnassa (olen siis harkinnut lähteväni mukaan toimintaan, mutta mieli muuttumassa nyt). Onko täällä ketään setalaisia, jotka voisi tätä hieman selventää vai kysynkö Setasta?
Kinky-yhdistysten välistä yhteistyötä voi parhaiten ajaa liittymällä itse jonkun kinky-yhdistyksen hallitukseen, ja ajamalla asiaa sieltä käsin.Sellaista sivusta huutelua, että yhdistysten tahi järjestöjen pitäisi sitä ja tuota, pidän vähän hassuna. Koska eihän täysin ulkopuolinen voi tietää mitä yhdistysten välillä tapahtuu jo nyt, tai minkäläistä yhteistyökuviota on vireillä. Niistä kun ei yleensä yleisesti tiedoteta.Aina kun jotain tehdään, pitää myös olla se "joku" joka asiat tekee. Yhdistysten ja järjestöjen edustajille on enemmän hyötyä niistä tekijöistä, kun neuvojista .Näin kahden kinky-yhdistyksen hallituksessa olevan näkökulmasta.
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 20.09.2018, 16:31Kinky-yhdistysten välistä yhteistyötä voi parhaiten ajaa liittymällä itse jonkun kinky-yhdistyksen hallitukseen, ja ajamalla asiaa sieltä käsin.Sellaista sivusta huutelua, että yhdistysten tahi järjestöjen pitäisi sitä ja tuota, pidän vähän hassuna. Koska eihän täysin ulkopuolinen voi tietää mitä yhdistysten välillä tapahtuu jo nyt, tai minkäläistä yhteistyökuviota on vireillä. Niistä kun ei yleensä yleisesti tiedoteta.Aina kun jotain tehdään, pitää myös olla se "joku" joka asiat tekee. Yhdistysten ja järjestöjen edustajille on enemmän hyötyä niistä tekijöistä, kun neuvojista .Näin kahden kinky-yhdistyksen hallituksessa olevan näkökulmasta.Melko hidasta on yhdistysten eteneminen ollut, joten onko huono asia, jos esim. yksityishenkilö onnistuu saamaan aktivoitumista ja yhteistyötä eri tahojen välille? Itsekin ollut hallitus- ja muu aktiivi parissa kinky-yhdistyksessä, joten kokemusta asioiden hitaasta etenemisestä on. Hyvää tahtoa kyllä löytyy, mutta se aikapula. Muuten, miksi mahdollisesta yhdistysten välisestä yhteistyöstä ei voisi tiedottaa? Avoimuus ja aktiivisuuden osoitus voisi innostaa lisää väkeä yhdistyksiin. Osa tosiaankin varmaan mieltää kinky-yhdistykset pääosin bileorganisaatioiksi.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 20.09.2018, 16:27Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 19.09.2018, 23:34Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 19.09.2018, 22:25Sehän se, kun saisi yhdistykset vetämään yhtä köyttä tässä asiassa. Voisi saada aikaan paljonkin.Itse olen aina suuresti ihmetellyt sitä, ettei Seta aja kinkyjen asioita. Kyse on kuitenkin seksuaalisesta suuntautumisesta. Tarpeesta. Onko sitten niin, että Setalle BDSM on liikaa? Kiitos Senshille tästä aiheesta kovasti! En usko BDSM:n olevan Setalle liikaa, mutta ainakin täälläpäin reunaehtoja on samasta sukupuolesta kiinnostuminen.Määritellä mikä on oikeaa kinky ja sulkeako muut ulkopuolelle? Ei kiitos. Mikään ei ole liian vähän perverssiä ollakseen kinkyä.Seta pyrkii pyrkii ihmisten tasavertaisuuteen riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, right? Minusta on syrjivää, että Seta pitää reunaehtona sitä, että on kiinnostunut samasta sukupuolesta. Tuolla ajatuksella Seta on yksi iso ristiriita. Itse olen biseksuaali, mutta jos Seta kanta on noin jyrkkä, niin en kyllä halua olla mukana toiminnassa (olen siis harkinnut lähteväni mukaan toimintaan, mutta mieli muuttumassa nyt). Onko täällä ketään setalaisia, jotka voisi tätä hieman selventää vai kysynkö Setasta?Riippuu niin alueesta. Jossain hyvinkin rajoittunut vain Cay-väkeen.