Baarin kannatusmaksut
...projektin työryhmä...
Ensimmäinen "virallinen" avaukseni aiheen suhteen tehty. Nostin asian esille Turun Baletin syyskokouksessa. Olin tehnyt melko kattavan PowerPoint -esityksen, jossa toin esille näkemykseni, faktoja, uhat ja mahdollisuudet. Olin erittäin kiitollinen siitä, että esitykseni sai kiinnostuneen vastaanoton ja poiki välittömästi keskustelua hyvässä hengessä. Pyysin, että asian käsittelyä jatkettaisiin pienen tuumaustauon jälkeen tulevissa Turun Baletin kokouksissa.Ilmoitin samassa yhteydessä, että olen kiinnostunut aiheesta ja valmis työskentelemään asian selvittelyn eteen.Turun Baletti saa päättää asian tarkastelusta ja jatkokäsittelystä itsenäisesti. Itse olen rivijäsen ja katson, miten asia etenee. Tämän ohella voin tarjota näkemystäni myös muille tahoille (esim muut yhdistykset) yksityishenkilön roolissa. Näyttöesitykseeni liittyen sain palautteena, että osassa näkemyksiä ei oltu huomioitu kaikkia historiatekijöitä, eikä kaikista yhdistysten tekemistä toimista ollut tarkkaa tietoa. Palaute oli rakentavaa ja mielelläni tutustun joskus edellä mainittuihin faktoihin, jotta työ olisi vakaalla pohjalla. Näistä huomioista huolimatta palaute esityksestäni oli pääosin kiittävää. Sen rohkaisemana pyrin jatkamaan asian edistämistä ja selvittämistä.
Keitä kuuluu tämän projektin työryhmään?