Baarin kannatusmaksut
Kriteeritön seuranhaku on kuin hedelmä - ja vihannestiskiltä kelpaisi kaikki ne murjotuimmat, homeiset ja muuten vaan täysin pilalla olevat tuotteet.Taitaa aika monelta moiset tippua heti kädestä takaisin sinne laariin. Kriteereillä voi vähän ainakin karsia tuota turhaa poimimista ja "silmäillä" tarjontaa eka.
Vastaan tuohon maantieteelliseen rajoitukseen:- Musta olis kiva nähdä ehkä jopa viikottain. Jos toinen asuu kaukana, viikottainen näkeminen ei välttämättä onnistu, varsinkin jos vapaa-aika on vähissä. Kts. Kohta kaksi- Mulla on jo jonkin aikaa ollut vain yksi vapaa viikossa ja se on tuhraantunut kavereiden, perheen näkemiseen ja asioiden hoitamiseen. Jos olisi suhde tms toisessa kaupungissa asuvan kanssa, tämä voisi olla haasteellista. - Rahatilanteeni on aika huono ja en ole osittain tämän takia pystynyt käymään esim pk-seudulla puoleen vuoteen.- Omaa autoa ei ole, joten kulkeminen paikkakunnille, joissa ei ole toimivaa bussiyhteyttä Tampereelle, olisi haastavaa.Olen varmasti jonkun mielestä huono ihminen, mutta jo näiden syiden takia suosin Pirkanmaalla asuvia ihmisiä.
Jokainen asettaa omassa seuranhaussaan juuri ne ja sellaiset kriteerit, jotka itse haluaa. Niitä ei tarvitse perustella eikä selitellä kenellekään millään lailla. Kenelläkään ei ole myöskään syytä vetää minkään sorttisia palkokasveja nenäänsä jonkun toisen ihmisen kriteereistä tämän omassa seuranhaussa. Yksinkertaista