Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 13.09.2018, 15:41Seuranhakukeskusteluissa yhtenä toistuvana teemana on kumppaniehdokkaalle asetetut kriteerit. Yleensä valitellaan nimenomaan siitä, että kriteerit ovat liian tiukat. Kriteerien asettamista tunnutaan usein pitävän negatiivisena asiana, erityisesti jos niitä kriteereitä on paljon.Milloin voidaan puhua tiukoista kriteereistä? Millaisia kriteereitä sinä asettaisit/asetat kumppaniehdokkaalle? Ja ovatko kriteetit lopulta turhia seuranhaun kannalta?Onko sinun tarkoitus miellyttää kaikkia kirjoittajia vai löytää se kaipaamasi ihminen juuri itsellesi? Minusta kriteerit kertovat siitä, että hakija tietää mitä haluaa. Henkilökohtaisesti olen halunnut seurustella lähinnä sellaisten ihmisten kanssa, jotka tiedostavat halujaan.On eri asia esittää kriteerejä kuin olla (toisen mielestä) odotuksissaan epärealistinen tai ristiriitainen. Nämä vähäpätöisiltä vaikuttavat asiat ovat itse asiassa hyvin merkittävät. Koska kriteerit ovat ilmoituksen laatijan kirjoittamia, niin niitä kuuluu peilata ensisijaisesti häneen, eikä lukijoihin. Esimerkiksi itselläni oli täällä joskus pitkähkö treffi-ilmoitus kriteereineen, mutta olin henkisesti valmis olemaan mieluiten yksin kuin korvikkeiden kanssa. Voiko siis väittää, että ilmoitus voi olla liian tiukka, jos se on johdonmukainen, realistinen ja vääriä hakijoita karsiva?Minusta turhina kriteereinä voi nähdä ainoastaan epärelevantit sellaiset. Epärelevantit laatijalle, ei lukijalle.Esimerkiksi minua välillä vituttavat itseä kymmentä senttiä pidempiä miehiä hakevat naiset. Minä kun tahdon katsoa toista silmiin, eikä hiusjakaukseen. Minulle toisen ergonominen sopivuus on tärkeämpi kotona kuin ulkona vierekkäin kävellessä. Mutta... juuri niin, minulle. Ei ilmoituksen laatijalle. Tällöin pitää vain hoksata toisen painottavan eri arvoja ja herätä siihen, että olin etsimässä itselleni yhtenevää puoliskoa omien arvojeni kanssa. Tällöin korkkarinaiset on helppo jättää vähemmälle huomiolle.Loppu on työtä sekä kykyä olla yksin. Yksinkertaista.
Seuranhakukeskusteluissa yhtenä toistuvana teemana on kumppaniehdokkaalle asetetut kriteerit. Yleensä valitellaan nimenomaan siitä, että kriteerit ovat liian tiukat. Kriteerien asettamista tunnutaan usein pitävän negatiivisena asiana, erityisesti jos niitä kriteereitä on paljon.Milloin voidaan puhua tiukoista kriteereistä? Millaisia kriteereitä sinä asettaisit/asetat kumppaniehdokkaalle? Ja ovatko kriteetit lopulta turhia seuranhaun kannalta?
Lainaus käyttäjältä: D79Mies - 13.09.2018, 22:13Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 13.09.2018, 15:41Seuranhakukeskusteluissa yhtenä toistuvana teemana on kumppaniehdokkaalle asetetut kriteerit. Yleensä valitellaan nimenomaan siitä, että kriteerit ovat liian tiukat. Kriteerien asettamista tunnutaan usein pitävän negatiivisena asiana, erityisesti jos niitä kriteereitä on paljon.Milloin voidaan puhua tiukoista kriteereistä? Millaisia kriteereitä sinä asettaisit/asetat kumppaniehdokkaalle? Ja ovatko kriteetit lopulta turhia seuranhaun kannalta?Onko sinun tarkoitus miellyttää kaikkia kirjoittajia vai löytää se kaipaamasi ihminen juuri itsellesi? Minusta kriteerit kertovat siitä, että hakija tietää mitä haluaa. Henkilökohtaisesti olen halunnut seurustella lähinnä sellaisten ihmisten kanssa, jotka tiedostavat halujaan.On eri asia esittää kriteerejä kuin olla (toisen mielestä) odotuksissaan epärealistinen tai ristiriitainen. Nämä vähäpätöisiltä vaikuttavat asiat ovat itse asiassa hyvin merkittävät. Koska kriteerit ovat ilmoituksen laatijan kirjoittamia, niin niitä kuuluu peilata ensisijaisesti häneen, eikä lukijoihin. Esimerkiksi itselläni oli täällä joskus pitkähkö treffi-ilmoitus kriteereineen, mutta olin henkisesti valmis olemaan mieluiten yksin kuin korvikkeiden kanssa. Voiko siis väittää, että ilmoitus voi olla liian tiukka, jos se on johdonmukainen, realistinen ja vääriä hakijoita karsiva?Minusta turhina kriteereinä voi nähdä ainoastaan epärelevantit sellaiset. Epärelevantit laatijalle, ei lukijalle.Esimerkiksi minua välillä vituttavat itseä kymmentä senttiä pidempiä miehiä hakevat naiset. Minä kun tahdon katsoa toista silmiin, eikä hiusjakaukseen. Minulle toisen ergonominen sopivuus on tärkeämpi kotona kuin ulkona vierekkäin kävellessä. Mutta... juuri niin, minulle. Ei ilmoituksen laatijalle. Tällöin pitää vain hoksata toisen painottavan eri arvoja ja herätä siihen, että olin etsimässä itselleni yhtenevää puoliskoa omien arvojeni kanssa. Tällöin korkkarinaiset on helppo jättää vähemmälle huomiolle.Loppu on työtä sekä kykyä olla yksin. Yksinkertaista.Olet sikäli väärässä että peli ei toimi noin. Jos laittaa treffi-ilmoon että haluaa koirattoman naisen seuraa, niin kohderyhmä, koirattomat naiset reagoivat siihen pitäen toista tunteettomana paskana koska koirat ovat ihania. Niinkuin ovatkin. Jos oikeasti haluaa seuraa jonka kanssa et tule heti seuraavaksi koiran jälkeen, pitää ilmossa valehdella jostain allergioista tms. jonka syyn vuoksi kotieläimellinen seuralainen ei tule kysymykseen ja kaikki ymmärtävät. Voila! Sama jos diggaat urheilullisesta tai normaalipainoisesta, olet vaarassa leimautua pinnalliseksi paskiaiseksi koska eihän äly ja sivistys voi elää kauniissa kropassa.
On eri asia esittää kriteerejä kuin olla (toisen mielestä) odotuksissaan epärealistinen tai ristiriitainen. Nämä vähäpätöisiltä vaikuttavat asiat ovat itse asiassa hyvin merkittävät. Koska kriteerit ovat ilmoituksen laatijan kirjoittamia, niin niitä kuuluu peilata ensisijaisesti häneen, eikä lukijoihin. xxxMinusta turhina kriteereinä voi nähdä ainoastaan epärelevantit sellaiset. Epärelevantit laatijalle, ei lukijalle.
Tässä seuranhaussa on kaksi eri luokkaa, johtuen siitä että edelleenkin vuonna 2018 suomessa miehen rooliin kuuluu aloitteen tekeminen.
Olet sikäli väärässä että peli ei toimi noin. Jos laittaa treffi-ilmoon että haluaa koirattoman naisen seuraa, niin kohderyhmä, koirattomat naiset reagoivat siihen pitäen toista tunteettomana paskana koska koirat ovat ihania. Niinkuin ovatkin. Jos oikeasti haluaa seuraa jonka kanssa et tule heti seuraavaksi koiran jälkeen, pitää ilmossa valehdella jostain allergioista tms. jonka syyn vuoksi kotieläimellinen seuralainen ei tule kysymykseen ja kaikki ymmärtävät. Voila! Sama jos diggaat urheilullisesta tai normaalipainoisesta, olet vaarassa leimautua pinnalliseksi paskiaiseksi koska eihän äly ja sivistys voi elää kauniissa kropassa.
Lainaus käyttäjältä: Nick link=topic=21449.msg394981#msg394981 Olet sikäli väärässä että peli ei toimi noin. Jos laittaa treffi-ilmoon että haluaa koirattoman naisen seuraa, niin kohderyhmä, koirattomat naiset reagoivat siihen pitäen toista tunteettomana paskana koska koirat ovat ihania. Niinkuin ovatkin. Jos oikeasti haluaa seuraa jonka kanssa et tule heti seuraavaksi koiran jälkeen, pitää ilmossa valehdella jostain allergioista tms. jonka syyn vuoksi kotieläimellinen seuralainen ei tule kysymykseen ja kaikki ymmärtävät. Voila! Sama jos diggaat urheilullisesta tai normaalipainoisesta, olet vaarassa leimautua pinnalliseksi paskiaiseksi koska eihän äly ja sivistys voi elää kauniissa kropassa.Nyt taas oletetaan, ettei maailmassa ole naisia jotka eivät halua kotiaan täyteen eläimiä (sen lisäksi monet pitävät lemmikkien pitoa epäeettisenä) ja/tai tajuavat että kaikki eivät halua ylipainoista puolisoa. Enemmän ne naiset arvostavat rehellisyyttä kuin valehtelua ja/tai katkeruutta.
Sitä paitsi seuran haussa saattaa kuitenkin tulla vastaan ihmisiä jotka jäävät hyviksi ystäviksi.