Baarin kannatusmaksut
Aika moni täällä listaa itsensä dominoivaksi luonteeksi. Kiinnostaisi miten te määrittelette dominoivan luonteen? Mikä saa sinut pitämään ihmistä dominoivana luonteena (joko itseäsi tai toista ihmistä)? Ovatko dominoivan luonteen omaavat yksilöt automaattisesti myös seksuaalisesti dominoivia? Pystyykö dominoiva luonne rajoittamaan dominoivuutensa vain makuuhuoneeseen?
Lainaus käyttäjältä: vila - 11.09.2018, 18:30Aika moni täällä listaa itsensä dominoivaksi luonteeksi. Kiinnostaisi miten te määrittelette dominoivan luonteen? Mikä saa sinut pitämään ihmistä dominoivana luonteena (joko itseäsi tai toista ihmistä)? Ovatko dominoivan luonteen omaavat yksilöt automaattisesti myös seksuaalisesti dominoivia? Pystyykö dominoiva luonne rajoittamaan dominoivuutensa vain makuuhuoneeseen?Ensimmäiseksi tulee mieleen vittumainen ihminen, sen jälkeen ei tule mieleen paljoakaan.
Mikäs vika vittumaisissa ihmisissä muka on
Minusta löytyy dominoivaa luonnetta, tai ainakin sellainen olen ollut. Entinen vaniljaparisuhde kesti yli vuosikymmenen ja koin jatkuvasti, että minä päätin huomattavasti enemmän asioita kuin mieheni. Kaikki lomamatkat olisi jääneet tekemättä ilman että minä olisin ehdottanut, päättänyt ja varannut. - - Olen ajatellut, että olen joutunut olemaan dominoiva kun toinen oli hiljaisempi. - - Makuuhuoneessa en ole koskaan halunnut olla dominoiva.
Dominoivuus terminä ja ajatuksena on käytännössä "tyhjä sivu".. Ajateltu dominoivuus katoaa sillä sekunnilla kun/jos kukaan ei halua toimia sen dominoivan ehdoilla, totella käskyä, halua toimia tai toteuttaa jonkun muun visiota omansa ylitse..
Itse miellän sen vahvana persoonallisuutena ja kykynä/tahtona ohjata asioita tarvittavaan/haluttuun suuntaan. Tämän voi sitten tehdä, kuten kaiken johtajuuden, hyvin tai hyvin huonosti.
Eiks ne oo niitä jotka kolmannessa privassa kertoo tädeille haluavansa sträppiä kankkuun ?