Baarin kannatusmaksut
PS. SSC:n lisäksi myös RACK on hyvä pitää esillä, koska aina noviiseissa ja/tai nuorissa on siihen suuntaankin kulkevia.
onko hyvää ihmisyyttä esim. trollata muiden seuranhakuilmoituksia? Se kommentti toki poistettiin, joka oli hyvä asia.
Mites, Von, mitkä asiat sinusta ovat tärkeimpiä skenen turvallisuuden kannalta?
Lainaus käyttäjältä: Apollyon - 31.08.2018, 18:46onko hyvää ihmisyyttä esim. trollata muiden seuranhakuilmoituksia? Se kommentti toki poistettiin, joka oli hyvä asia.Poistettu kommentti oli seuranhakijan oma, en sanonut sanaakaan.Lainaus käyttäjältä: Apollyon - 31.08.2018, 18:46Mites, Von, mitkä asiat sinusta ovat tärkeimpiä skenen turvallisuuden kannalta?Toimiva yhteisö olisi mun listani ykkönen. Yksi peruspilari on keskinäinen kunnioitus. Siksi en palauta kohteliaisuutta, kun teidän lössinne nimittelee minua milloin miksikin pääksi tai tyhmäksi.
Lainaus käyttäjältä: Von - 31.08.2018, 21:37Poistettu kommentti oli seuranhakijan oma, en sanonut sanaakaan.Elä viitsi, kyllä pitäisi olla pokkaa myöntää että oma kommentti oli tahallista ilkeilyä. Pöhelöltä vaikuttaa tuollainen omien sanomisten pakoilu.
Poistettu kommentti oli seuranhakijan oma, en sanonut sanaakaan.
Muuten kuulostaa ihan hyvältä. Mikä olisi sinusta sitten se oikea tapa käsitellä esimerkiksi epäilyjä jonkin tapahtuman turvallisuudesta? Miten pitäisi toimia jos järjestäjä ei vastaa asiallisesti?
En sanonut kirjaimellisesti sanaakaan, enkä näinollen voi sanomisiani pakoillakaan kai. Mutta saatan toki olla ilkeä, ainakin tuon yhden mukaan olen suorastaan sadistinen.
Täällä Baarissa on (ehkä tallessa) aikaisempien ylläpitäjien suunnitelma turvallisuuteen liittyvästä tietopaketista ja jonkinlaista vertaistuki-/mentor-systeemiäkin oli mietitty, voisiko sitä kaivaa esille/ herätellä? Yhdistys- ja foorumiväki kimppaan ja kas - jotain on saatu aikaan. Jokunen vanha ketjukin taitaa löytyä aiheesta. Lisäys: yksi aiheeseen liittyvä vanha keskustelu. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3652.0
Jotkut osallistuvat koska pelottaa. Mut siis niinhän ei saa toimia koska logiikka.