Baarin kannatusmaksut
Ei ne saalistajat aina piileskele missään skenensä laitamilla, tuntuvat usein järkkäävän itsensä auktoriteettiasemaan.
Pitäisiköhän puhua ihan vain seksirikollisista?
Lainaus käyttäjältä: Jägermies - 24.08.2018, 16:57Pitäisiköhän puhua ihan vain seksirikollisista?Laittelit kysymyksen, johon en osaa vastata. Ehkäpä joku toinen voi. Tai jos pohditaan sitä, kuinka Suomen Laki määrittelee seksuaalirikollisen, määritelmä on selkeä ja sen tulkinta menee sinnepäin.Käsitän aloittajan tarkoittavan henkilöitä jotka antavat ymmärtää olevansa aivan muuta kuin ovat, jonka jälkeen saatuaan toisen satimeen, käyttävät toista ihmistä hyväkseen siten, että se aiheuttaa hyväksikäytetylle henkilölle kärsimystä, joka ei ole seksuaalisesti nautinnollista ja tuntuu kaikin puolin pahalta. Tai jos siellä seassa on ollutkin mielihyvää, on se omiaan aiheuttamaan jo mainittua syyllisyyden tunnetta uhrissa. Toisinaan olen kironnut tätä pientä yhteisöämme, mutta sitten taas toisaalta. Pienessä yhteisössä on vaikeaa rellestää loputtomiin, samat naamat tapaat pitkälti Oulusta Jyväskylän ja Turun kautta Helsinkiin. Oma lukunsa ovat toki ne yhteisöjen ulkopuolella toimivat henkilöt (joista heistäkin todennäköisesti vain harva on hyväksikäyttäjä sanan varsinaisessa merkityksessä).
By giving submissive safeguards, they can keep things safe, sane, and consensual. The minute it’s no longer consensual is the minute that BDSM turns into abuse, domestic violence, and sexual assault.
Minä olen edelleen sitä mieltä, että myyttisten metsästäjien maalailu on hyvin usein pakoilua siitä, millaisia vahinkoja ihan tavalliset ja hyvät tyypit voivat tehdä toisilleen varsinkin näin vesiin piirrettyjen rajojen sisällä. Musta kylki melko monella vaikka olis olevinaan kuinka hyvää pataa.Vaikkapa kyllä näitä truu pahiksiakin varmasti on.Nimimerkillä ilopilleri
Mielestäni saalistajat, metsästäjät ja hyväksikäyttäjät ovat kaikkialla. Toiset vaihtavat uhriaan nopeammalla sykkeellä kuin toiset ja toiset eivät ymmärrä olevansa hyväksikäyttäjiä lainkaan.