Baarin kannatusmaksut
Hirveän mielenkiintoinen aloitus. Itse koen, että olen (ollaan) vähemmistössä lähinnä sen puolesta, että ollaan oltu parisuhteessa todella pitkään ja kasvettu kinkyiksi yhdessä ilman yhteisöä ihan viime vuoteen asti. Eli kinkyvuosia on takana vähän häilyvästä lähtöviivasta laskien viidestä kymmeneen, mutta kokemukset lähes kokonaan vain toistemme kanssa.Täytyy kyllä sanoa, että tämä ei aiheuta minkäänlaista vähemmistöstressiä, koska ensinnäkin vähemmistö on sellainen, jota ei oikein osaa edes nimetä, ja sellainen, johon ei suhtauduta oikein minkäänlaisella ennakkoluuloisuudella.
Muksut, ymmärtämättömät ja elukat jätetään rauhaan.Eli pysytään niiltäosin lakien ja asetusten sisällä.
Itse asiaan liittyen, en koe olevani vähemmistössä. Kinkyyden kirjo on niin laaja, että täysin identtisiä mieltymyksiä tuskin on paljon. Esim. saman fetissin eri ihmiset voivat kokea hyvinkin eri tavoin.
Itse en ole vieläkään löytänyt sopivaa lokeroa,(ei vanilija,ei kinky eikä aseksuaali.) Jotenkin pistää itseäkin turhauttamaan,olis jotenkin ehkä helpompi voida sanoa,että olen vaikka fetisisti
Kaikki voi olla kinkyjä Kinky on sopivan epämääräinen sana, ettei edes voisi tehdä mitään sääntöjä kuka on kinky ja kuka ei.
Lainaus käyttäjältä: Feird - 12.08.2018, 12:20Dominoivien naisten puutetta valitellaan jatkuvasti joten siinä ainakin yks selkeä vähemmistöryhmä. Sitten on vielä ne joilla on jotain harvinaisempia fetissejä, esim. ulosteleikeistä moni näyttää irtisanoutuvan heti kättelyssä.Jos switch-domina lasketaan niin täällä yks!
Dominoivien naisten puutetta valitellaan jatkuvasti joten siinä ainakin yks selkeä vähemmistöryhmä. Sitten on vielä ne joilla on jotain harvinaisempia fetissejä, esim. ulosteleikeistä moni näyttää irtisanoutuvan heti kättelyssä.