Baarin kannatusmaksut
On dominoiva mies lopulta se pahis tässä keskustelussa? Mitä saa aikaan manipulaatiossa loistava pikkuinen? Juoruileva fetisisti? Narsistinen subi? Tms. (JA EI, minä en väitä että pikkuiset ovat manipulaattoreita, fetisisti juoruilevat tai subit ovat narsisteja, kunhan heittelin "what if" :jä...) Kannattaisi vähän laajemmalla näkökulmalla lähestyä aihetta, ja heittää ne marttyyri viitat jo menemään.
"Mitä jos et olisikaan hiljaa."On mielenkiintoista muuten huomata, että dominoivat miehet ovat niin äänekkäinä tässä ketjussa, mutta dominoivia naisia ei juuri keskustelussa näy. Ja keskustelu kulkee nimenomaan D/s-linjalla. Ei puhuta fetisisteistä, sadisteista tai masokisteista. Tai ageplaysta
Kannattaisi vähän laajemmalla näkökulmalla lähestyä aihetta, ja heittää ne marttyyri viitat jo menemään.
Rupee olemaan aikamoista olkiukko-argumentointia. Ei täällä kukaan ole kumoamassa länsimaista oikeusjärjestystä, mutta ihmisten välinen arkinen keskustelu on vähän eri asia kuin rikosprosessi. Pitäisikö asioista olla aina hiljaa, ellei ole valmis menemään käräjille? Kiusanteko ja huono käytös saa sitä paitsi mennä aika pitkälle, ennen kuin kyseessä on rikos.Ovatko perusteettomat mustamaalauskampanjat oikeasti iso ongelma skenessä? Minua sellaiset eivät ole ainakaan tavoittaneet.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 13.08.2018, 18:40"Mitä jos et olisikaan hiljaa."On mielenkiintoista muuten huomata, että dominoivat miehet ovat niin äänekkäinä tässä ketjussa, mutta dominoivia naisia ei juuri keskustelussa näy. Ja keskustelu kulkee nimenomaan D/s-linjalla. Ei puhuta fetisisteistä, sadisteista tai masokisteista. Tai ageplaystaHeitin ajatuksen sätin puolella, että kirjoittaisin kokemuksistani, ja kuvailin paikallaolijoille suurinpiirtein, mistä meinasin kirjoittaa. Ja katso, minulle opetettiin, että tarinani ei sovi tähän ketjuun, koska se veisi huomiota ja elintilaa niiltä tämän ketjun aiheeseen ja maailmaan paremmin sopivilta kommenteilta. Koska huomiota ja elintilaa ei tietenkään saa viedä niiltä, jotka sitä tarvitsevat, niin minun tarinani ei tule ilmaantumaan tähän ketjuun. Mutta en tule myöskään pysymään hiljaa, onhan minulla baarin minulle myöntämä oma pikkuinen lokero blogialueella. Laitan sinne oman kokemukseni siitä, millaista voi olla maailmassa, missä varoitukset uskotaan. Tervetuloa kurkistamaan, jos uskallatte . https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3252.msg389578#msg389578Vir
Jännää kyllä, että niin vahvasti mennään D/s-linjalla. Ja sitten vielä maalataan kuvaa, että subit "vapaan shekin" saadessaan mustamaalaavat automaattisesti dominoivia. Mielestäni tarpeetonta kärjistystä ja yleistystä. Maalataan kuvaa subeista katkerina ja kostonhimoisina. Että onnistuneenkin suhteen ja onnistuneen eron jälkeen subi alkaisi mustamaalata? Ja nimenomaan naissubi? Millä vuosisadalla nyt ollaan?
Itselläni on kokemuksena se, että dominoivat varoittelevat toisistaan. Varsinkin sitä uutta, kaunista ja hyväkroppaista naissubia varoittelee joukko dominoivia, samalla markkinoiden itseään turvallisena ja kokeneena.
Lainaus käyttäjältä: Rotikka - 14.08.2018, 18:32Rupee olemaan aikamoista olkiukko-argumentointia. Ei täällä kukaan ole kumoamassa länsimaista oikeusjärjestystä, mutta ihmisten välinen arkinen keskustelu on vähän eri asia kuin rikosprosessi. Pitäisikö asioista olla aina hiljaa, ellei ole valmis menemään käräjille? Kiusanteko ja huono käytös saa sitä paitsi mennä aika pitkälle, ennen kuin kyseessä on rikos.Ovatko perusteettomat mustamaalauskampanjat oikeasti iso ongelma skenessä? Minua sellaiset eivät ole ainakaan tavoittaneet.Voi kun ihmiset opettelisivat lukemaan. Kukaan ei väitä, että oikeusjärjestelmä olisi vaarassa. Länsimainen oikeuskäsitys lähtee syyttömyysolettamasta, joka on myös ihmisoikeus. Pidän näitä niin tärkeinä, että niitä vastaan toimimista markkinoitaessa en voi antaa asian olla.
Ongelma mustamaalauskampanjat eivät vielä ole. Miten tilanne muuttuu, kun kaikille subeille annetaan avoin shekki, jolla saa rankaisematta levittää mitä tahansa, kenestä D:stä tahansa ja heitä pitää aina uskoa? Onko se mielestäsi tervettä kinkykulttuuria? Kannattaa muistaa, ettei kukaan ole immuuni mustamaalaamiselle. Siksi oikeudenmukaisuus on ainoa oikea tapa hoitaa asioita.