Baarin kannatusmaksut
Tämä on nyt varmaan sitä ihan klassista omiin muroihinsa kusemista, mutta jos näin pienestä yhteisöstä löytyy näin nopeasti tällainen määrä ikäviä kokemuksia ja paskasti käyttäytyviä ihmisiä, niin millaiseksi tämä porukka osoittautuisikaan tarkemmassa syynissä? Huh huh...
Lainaus käyttäjältä: Whipmaster85 - 10.08.2018, 08:45Tämä on nyt varmaan sitä ihan klassista omiin muroihinsa kusemista, mutta jos näin pienestä yhteisöstä löytyy näin nopeasti tällainen määrä ikäviä kokemuksia ja paskasti käyttäytyviä ihmisiä, niin millaiseksi tämä porukka osoittautuisikaan tarkemmassa syynissä? Huh huh...Mun laskujen mukaan aika harva on lopulta tähän ketjuun huonoja kokemuksia jakanut. Näistäkin mitä ilmeisemmin aika monella ihan muutamasta samasta henkilöstä ne huonot kokemukset. Tarkemassa syynissä varmaan selviäisi näiden muutamien uhreja lisää ja noin muuten valtava määrä kinkyjä joilla ei ole mitään vastaavia kokemuksia, vaan lähinnä hyviä muistoja ja tavalla tai toisella ihania ihmisiä keitä ovat löytäneet tätä kautta. Mutta jatka toki kauhisteluasi.
Lainaus käyttäjältä: scar - 10.08.2018, 01:20Lainasin nyt tätä,vaikka olisin voinut yhtä hyvin lainata bikanttia esim.Kuulostaa jotenkin tosi massiiviselta ja siltä,että BDSM tuntuu aiheuttavan enemmän haittaa ja jopa suoranaista tuhoa ihmiselle,kuin iloa ja tasapainoa. Kyse ei suinkaan ole siitä, että BDSM rikkoisi ihmisiä. Kuitenkin myös kinkyjen joukossa on niitä, jotka tarvitsevat tukea jossakin elämänsä vaiheessa. Tämä ei välttämättä mitenkään liity BDSM kuvioihin. Silloin asiaan perehtynyt auttaja on parempi, kuin siitä tietämätön.
Lainasin nyt tätä,vaikka olisin voinut yhtä hyvin lainata bikanttia esim.Kuulostaa jotenkin tosi massiiviselta ja siltä,että BDSM tuntuu aiheuttavan enemmän haittaa ja jopa suoranaista tuhoa ihmiselle,kuin iloa ja tasapainoa.
Toinen kysymys on se, että mistä tukea uhreille. Ne omat läheiset ja kinkyvertaiset sekä ammattilaiset ovat paras vastaukseni tähän. Auttavista ammattilaistahoista luotan esim. Sexpon osaamiseen. Lukuisia muitakin auttavia tahoja on terveyskeskuksista ja kriisipäivystyksistä raiskauskriisikeskukseen jne.. Palvelisiko jotakuta niiden listaaminen tälle sivustolle? Toivon tästä kommentteja. Ehdotan myös seuraavaa ideaa keskusteltavaksi: tehdään listaa terapeuteista (erit. seksuaali-, psyko- ja traumaterapeuteista), joilla on osaamista kinkysuhteista ja -teemoista. Toimisi siten, että ihmiset voisivat antaa suosituksia oman kokemuksensa tai muun tiedon perusteella, että "Hei, tää on jees terapeutti, tälle voi puhua ja se tajuaa.". Suositus menisi esim. listan ylläpitäjäparille, joka jollain tapaa arvioisi terapeutin osaamisen riittävyyden (minimi) esim. soittamalla terapeutille ja juttelemalla hänen kanssaan. Lisäksi kysyisi tietysti, että voiko terapeutin nimen laittaa tällaiselle listalle. Lista olisi esimerkiksi listan ylläpitäjätahon tai vaikka tämän sivuston ylläpidon hallussa ja suosituksia voisi kysyä siten; joko listan ylläpitäjiltä tai ylläpidon kautta, mikäli välissä halutaan turvata anonymiteettiä. Luulen, että terapeutit eivät halua, että heidän nimiään on avoimesti kaikkien nähtävillä esim. täällä baarissa, koska myös niitä tietoja ajoin väärinkäytetään. Lista olisi siis heille, jotka apua oikeasti haluavat, eikä trollaamiseen. (Edelliseen liittyen ehdotan, että jos tuollaista listaa aletaan pitää, niin listaa ylläpitävinä tahoina toimivat kinkyt, jotka ovat terveydenhuollon laillistettuja ammattihenkilöitä ja kouluttautuneita jostain asiaankuuluvasta terapiasuuntauksesta... ei mitään yksisarvisterapiahommia. Voivat siten asianmukaisesti tarkastella sitä, että keitä listalle otetaan.)
Ketju ilmiannettu Sexpolle.
Ja jos sitten vielä niitä kaivattuja omia kokemuksia. Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta väärinkäytöksistä. En siis koe, että minua kohtaan on toimittu väärin. Mutta sitten. Minulla on ollut noin 10 jollain tapaa kinkyksi katsottavaa suhdetta elämäni aikana. Osa lyhytaikaisia, osa pidempiaikaisia. Kaikki alistuvien naisten kanssa. Näistä yli puolet on kertonut kokeneensa jotain ikävää skenen puitteissa. Lievimmillään tämä on ollut jotain perseen puristelua kinkybileissä, mutta vakavimmillaan kyse on ollut teoista, joista minun ymmärrykseni mukaan olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Yksikään ei tällaista kuitenkaan ole tehnyt. En tiedä teistä muista, mutta minusta tämä on aika paljon.
Lainaus käyttäjältä: Whipmaster85 - 10.08.2018, 10:31Ja jos sitten vielä niitä kaivattuja omia kokemuksia. Itselläni ei ole omakohtaista kokemusta väärinkäytöksistä. En siis koe, että minua kohtaan on toimittu väärin. Mutta sitten. Minulla on ollut noin 10 jollain tapaa kinkyksi katsottavaa suhdetta elämäni aikana. Osa lyhytaikaisia, osa pidempiaikaisia. Kaikki alistuvien naisten kanssa. Näistä yli puolet on kertonut kokeneensa jotain ikävää skenen puitteissa. Lievimmillään tämä on ollut jotain perseen puristelua kinkybileissä, mutta vakavimmillaan kyse on ollut teoista, joista minun ymmärrykseni mukaan olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus. Yksikään ei tällaista kuitenkaan ole tehnyt. En tiedä teistä muista, mutta minusta tämä on aika paljon.Valitettavasti naiset kokevat tissien/perseen puristelua missä tahansa. Kinkybileissä tätä tapahtuu vähemmän kuin normibaarissa, ainakin täällä päin Suomea. Tampereella tässä on Mixein bileissä tuntunut kunnostautuvan lähinnä nämä vanilljapojat tai liian humalaiset, kun ei ole kanttia ollut tulla selvinpäin "kinkybileisiin". Jyväskylässä taas muutamat samat setämiehet "lähes joka kerta". Laskin huvikseni itsekkin miten monella on huonoja kokemuksia, lopputulos on noin 20% kaikista niistä kenen kanssa olen itse siis leikkinyt. Tuttuja laskiessa menisi varmaan ikuisuus ja prosenttimääräkin putoaisi, kun en nyt ihan jokaisen historiaa tiedä. Mutta sitten, kun mietin, että ketkä on ollut tekijänä niin samat 4-5 nimeä sieltä putkahtaa esille usein. Osa menee lievempään päähän ja lähinnä sinne henkiseen paskaan, ei niinkään rajojen rikkomiseen, väkivaltaan tai seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Eli sitä mihin varmasti naiset ja myös miehet törmäävät ihan vaniljapuolellakin. Lievempiin olen laskenut mm. suhteen loppumisen jälkeisen henkisen kuorman ja painostuksen yms. Vakavampia eli rikosjutun ylittäviä rikkomuksia on noin 8%:lla ja hupsheijaa tekijätkin laskevat kaikkeen kahteen ja näistä toinen on tainnut käydä tasan kerran kinkybileissä. Muutenkin, kun mietin sitä nimilistaa niistä "paskoista" dominoivista niin aika pitkälti nämä kaverit pysyvät poissa bileistä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta ja niistä poikkeuksista on mitä ilmeisemmin tässä ketjussa saanut lukea useamman kirjoittajan toimesta. Näin pienessä aktiiviporukassa se 5 mätää omena saa oikeasti tehtyä paljon haittaa skenelle. Kas kummaa, yleensä nämä 4-5 tyyppiä ovat vielä niitä aktiivisimpia uusien tyttöjen jahtaajia ja monesti se yhdistävä tekijä on "Olin uusi..."Ongelma ei ole skene ja sen ihmiset, vaan ihan ne muutamat yksilöt.
Hmm. Harva varmaan kertoo tyypille, josta varoittelee, että "Ihan tiedoksi, että oli niin paska homma, että tuun kertomaan susta varoituksia." Ei jotenkin kuulosta turvalliselta eikä todennäköiseltä.