Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.08.2018, 00:52Äijä sai kuitenkin raiskaajan maineen ja siinä tais mennä duuni ja kämppä ja alamäki alko hauskasti muutenkin.Tämä on taas tätä. Kämpät ja duunit menee tekaistujen raiskaushuhujen takia... Ei mene. Ne menee siksi, että ei makseta vuokria eikä hoideta töitä. Alamäkikin on yleensä tehty ihan itse. Tai no juotu. Aika monen raiskauksen uhrin elämä on mennyt helvettiin nimenomaan sen raiskauksen takia, että ei nyt irtoa empatiakaivosta.
Äijä sai kuitenkin raiskaajan maineen ja siinä tais mennä duuni ja kämppä ja alamäki alko hauskasti muutenkin.
Hyvä ja tärkeä kolumni.Siitä asti kun skeneen tulin, olen yhdestä henkilöstä kuullut epäilyttäviä juttuja, ja vain yhdestä. Ajattelin että jotain perää niissä varmaan on kun tulevat niin monesta eri lähteestä, mutta en kuitenkaan kauheasti niistä välittänyt kun ovat huhuja vaan. Liian usein olen saanut nähdä, että totuuksia on yhtä monta kuin kertojaakin ja se oikea totuus on jossain siellä välissä. Mutta nyt kun tämä vehkeilevä setämies ulottaa pelinsä myös mun läheisiini niin rupee multa huumori loppumaan.
Oikeusvaltion perusperiaatteita on, ettei pelkän syytöksen perusteella rankaista ketään. Tähän toimintamalliin on erittäin painavat syyt. Itse olen sitä mieltä, että ihminen on syytön, kunnes toisin todistetaan. Ilmeisesti tämä on joillekin jonkin tasoinen ongelma. Olkoon sitten niin. Seison silti sen periaatteen takana.
Hintsusti ihmetyttää, millainen (ja missä) on se maailma, jossa jokainen nainen on katkera valehtelija, joka nauttii viattomien miesparkojen elämän pilaamisesta, ja jokainen tätä maailmankuvaa vastustava mies on pillun perään läähättävä valkoritari. Mahtaa olla paska paikka elää. Tykkään omasta maailmastani hirveän paljon enemmän.
Ei ole mitään oikeutta kuulua kinkypiireihin eikä ulossulkemiseen tarvita mitään oikeuden päätöstä. Jos käyttäydyt huonosti ja satutat ihmisiä (ilman lupaa), älä ihmettele, jos ihmiset eivät halua juhlia kanssasi. Paskalla käytöksellä on paskanen loppu.