Baarin kannatusmaksut
Vierastan suomalaisessa kinkyskenessä yhtä asiaa todella paljon. Vaniljamaailmassa ihmiset ovat suhteellisen tarkkoja siitä millaisten ihmisten kanssa viettävät aikaansa ja keitä päästävät tuttavapiiriinsä, mutta kinkymaailmassa tämä kaikki tuntuu heittävän ihan häränpyllyä - ja sitten päädytään juuri näihin tilanteisiin. Jos vaniljakaverisi eksä syyttää häntä lähisuhdeväkivallasta (ja tiedät kaverisi olevan vähän "hankala" tai kännissä aggressiivinen) niin kuittaatko kyseisen eksän jutut "katkeruudeksi"? Haluatko olla lähisuhdeväkivaltaan syyllistyneen ihmisen kaveri? Suurin osa sanoo, että no ei todellakaan. Miksei tämä sitten toimi kinkymaailmassa? Miksi näillä känniääliöillä ja epämääräistä mainetta kasvattaneilla ihmisilla on edelleen ihailijoita ja paikka skenessä? Mitä se kertoo esim. D-henkilöstä joka kaveeraa julkisesti sellaisen D-henkilön kanssa, josta lukuisat eksät ja entiset subit kertovat "jänniä juttuja"? Kun juttuja alkaa kertyä niin niissä on yleensä jotain perää. Kun sessio jatkuu turvasanan sanomisen jälkeen niin kyseessä on raiskaus. Kuinka moni hengailee vaniljamaailmassa raiskaajien kanssa? Ihan oikeasti kuinka moni ottaa ihan varauksetta kaveripiiriinsä ihmisen, josta liikkuu huhuja raiskauksesta? Huhuilla ei ole välttämättä mitään totuuspohjaa, mutta miksi kinkymaailmassa se pohjaoletus on että ne ovat paskapuhetta - kun taas vaniljamaailmassa annetaan epäilyksellekin mahdollisuus? Kuinka moni oikeasti pyörii vaniljamaailmassa känniääliöiden, misogynistien, "mä määrään teitä kaikkia koska olen JOHTAJA"-vouhottajia, minäminä-prinsessojen, päihdeongelmaisten, rikollisten ja raiskaajien kanssa? Tekeekö poikkeava seksuaalisuus sen, että sitten hyväksytään ihmisiltä sellainen käytös jota ei todellakaan hyväksyttäisi vaniljamaailmassa? Vai elänkö minä oikeasti omassa kivassa kuplassani, jossa ihmiset kohtelevat toisiaan ihmisinä?
Ehdottomasti tarvitaan #metoo tyyppinen noitatuomioistuinjärjestelmä scenen sisälle. Erityisen tärkeänä pidän juuri siihen liittyvää tutkimatta tuomitsemista ja pelkkien huhupuheiden perusteella ristiinnnaulitsemista. Myös kaikkien epäiltyjen ja epämääräisten varoittelujen kohteiden kuvat ja henkilötiedot pitäisi julkaista iltapäivälehdissä. Totuus on toisarvoista, fiilikset ratkaisee!
Maryltä hyvä kirjoitus, asetelmat BDSM-seteissä liippaa sen verran lähelle hyväksikäyttöä (siis ei ole sitä, mutta temaattisesti menee lähelle), että tarkkuuteen ja avoimuuden kulttuuriin pitää panostaa.Puhukaa siis armon subit ja subittaret avoimesti ja rohkeasti väärinkäytöksiä vastaan.Snadistisadistille ja miksei Stogellekin vinkki: lue uudestaan Miss Maryn kolumnin viimeiset kaksi lausetta, saatatte kuulua kohdeyleisöön.
Sehän onkin yksi syy miksei nämä tyypit joudu tilille teoistaan, kun he tietävät ettei esim. henkistä väkivaltaa voi todistaa mitenkään.
Lainaus käyttäjältä: Apollyon - 06.08.2018, 00:27Maryltä hyvä kirjoitus, asetelmat BDSM-seteissä liippaa sen verran lähelle hyväksikäyttöä (siis ei ole sitä, mutta temaattisesti menee lähelle), että tarkkuuteen ja avoimuuden kulttuuriin pitää panostaa.Puhukaa siis armon subit ja subittaret avoimesti ja rohkeasti väärinkäytöksiä vastaan.Snadistisadistille ja miksei Stogellekin vinkki: lue uudestaan Miss Maryn kolumnin viimeiset kaksi lausetta, saatatte kuulua kohdeyleisöön.Diipadaapa.Mun ainoa pointti on se, että kuka osottaa että syytökset väärinkäytöksistä ovat totuudenmukaisia eikä kyseessä ole esim. henkinen väkivalta ?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 06.08.2018, 00:37Lainaus käyttäjältä: Apollyon - 06.08.2018, 00:27Maryltä hyvä kirjoitus, asetelmat BDSM-seteissä liippaa sen verran lähelle hyväksikäyttöä (siis ei ole sitä, mutta temaattisesti menee lähelle), että tarkkuuteen ja avoimuuden kulttuuriin pitää panostaa.Puhukaa siis armon subit ja subittaret avoimesti ja rohkeasti väärinkäytöksiä vastaan.Snadistisadistille ja miksei Stogellekin vinkki: lue uudestaan Miss Maryn kolumnin viimeiset kaksi lausetta, saatatte kuulua kohdeyleisöön.Diipadaapa.Mun ainoa pointti on se, että kuka osottaa että syytökset väärinkäytöksistä ovat totuudenmukaisia eikä kyseessä ole esim. henkinen väkivalta ?Ei kukaan, ellei todistajia ole, tai asia on jo muinainen. Mutta kuvitellaan hetkonen, että nyt mainitsemani tilanne olisi tosi. Kumppanini tunnustaa, ettei ole koskaan käynyt sukupuolitautitesteissä ja hiljattain paljastui, että hänestä on parempi ajatus kuvata miesten välistä seksiä kotivideolle ilman kondomin käyttöä, koska se "näyttää paremmalta kamerassa." Paljastuu että tämä satunnainen seksikumppani on käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja häntäkään ei olla testattu sukupuolitautien varalta, koskaan. Suutun, koska nyt minullakin voi olla sukupuolitauti, sillä emme ole kumppanini kanssa käyttäneet kondomia. Kumppanini huutaa minulle ja olen hänen mielestään inhottava ihminen, koska en hyväksy hänellä muita kumppaneita. Kumppanini kieltäytyy käyttämästä kanssani kondomia, eikä mene testeihin. Eroamme, minä käyn testeissä ja kaikki on hyvin.Tämä voisin olla minä, tai se voisi olla joku muu. Onko tämä henkistä väkivaltaa? Onhan se. Jos minä tai tarinan henkilö olisi saanut HIV-tartunnan, olisiko se myös fyysistä väkivaltaa? Olisi se.Tarina voi olla totta, tai se ei ole, se voi kertoa jostakusta, tai se voi olla kertomatta.