Baarin kannatusmaksut
Ihminen, joka on kohdannut hyväksikäyttöä ja henkistä väkivaltaa on uhri. Ihminen, jota on mustamaalattu ja syytetty väärin perustein on uhri. He ovat erilaisia uhreja. Uhreja ei pitäisi asettaa vastakkain vaan he ovat viivan samalla puolella. Molemmat tarvitsevat apua, tukea ja ymmärrystä.Itse uskon, että jokainen väärä syytös ja mustamaalaus heikentää ja pahentaa henkisen väkivallan uhrien asemaa.Nämä ajatukset ovat lainattu rakkaalta ystävältä. Toivoisin, että olisin itse yhtä suuri ajattelija.
Ovatko perusteettomat mustamaalauskampanjat oikeasti iso ongelma skenessä? Minua sellaiset eivät ole ainakaan tavoittaneet.
Eräs D-mies levittää minusta valheita edistääkseen omaa asiaansa uusien tyttöjen kanssa, emmekä ole edes koskaan tavanneet.
Lainaus käyttäjältä: Rotikka - 14.08.2018, 18:32Ovatko perusteettomat mustamaalauskampanjat oikeasti iso ongelma skenessä? Minua sellaiset eivät ole ainakaan tavoittaneet.Lainaus käyttäjältä: Rotikka - 14.08.2018, 21:40Eräs D-mies levittää minusta valheita edistääkseen omaa asiaansa uusien tyttöjen kanssa, emmekä ole edes koskaan tavanneet. Nämä on hei samalla sivulla.
Ihan nokkelaa, mutta tässä oli puheena "mustamaalauskampanjat", joihin minä en ole ainakaan törmännyt täällä, vaikka muutamien mielestä pandoran lipas aukeaa heti jos ikävistä ihmisistä keskustellaan.
Rupee olemaan aikamoista olkiukko-argumentointia. Ei täällä kukaan ole kumoamassa länsimaista oikeusjärjestystä, mutta ihmisten välinen arkinen keskustelu on vähän eri asia kuin rikosprosessi. Pitäisikö asioista olla aina hiljaa, ellei ole valmis menemään käräjille? Kiusanteko ja huono käytös saa sitä paitsi mennä aika pitkälle, ennen kuin kyseessä on rikos.Edelleen, käyttäydy kuin kusipää niin ihmiset alkavat pitää sinua sellaisena. Ei ehkä yhden tai kahden tapahtuman perusteella, mutta lopulta kyllä. Ja siitä pitää voida puhua.Ovatko perusteettomat mustamaalauskampanjat oikeasti iso ongelma skenessä? Minua sellaiset eivät ole ainakaan tavoittaneet.
Lainaus käyttäjältä: pikkuhoro - 10.08.2018, 18:00Ketju ilmiannettu Sexpolle. Välihuomiona todettakoon, että sexpolaisilta saa toki jo nyt vinkkejä kinkysensitiivisistä (ja poly- ja sateenkaarisensitiivisistä) terapeuteista, vaikka mitään kattavaa listausta tai sertifiointijärjestelmää ei olekaan.
Ketju ilmiannettu Sexpolle.