Baarin kannatusmaksut
Viimeinen työpaja on vielä valmisteluasteella, mutta kuiskaan ihan hiljaa siitäkin. Tähän on tulossa vetäjäksi ammattilainen ulkomailta, siksi osallistumismaksu on korkeampi.
Mun mielestä tää on ihan hyvä päätös! Jos vetäjä vaikuttaa asian kiinnostavuuteen oleellisesti asia ei varmasti ole niin kiinnostava tai voi mennä itseensä ja miettiä miksi asialla, vetäjän henkilöllisyydellä, on väliä. Kyllä mä ainakin luotan Rsykkeen kykyyn valita asiantuntevat vetäjät pajoilleen jolloin sillä ei ole väliä kenet he ovat valinneet.
Noni, mitäs sitten kun playfight on just se näkökulma aiheeseen, joka ei ole itselle hyvä ja jota on jo kokeillut? Ja koska pyydettyjä lisätietoja ei saanut niin otti riskin ja osti lipun eli sian säkissä. Onko se vaan henkilökohtainen voivoi vai mitä tästä oikein pitäisi ajatella, kun on myyty ns. pimeää tuotetta Esim. jos työpajan nimi olisi ollut Playfight niin olisin jo siitä pienestä infosta tiennyt että se ei ole minulle hyvä valinta
Pitääkö kahden ilmoittautua erikseen vaiko laittaa lisätiedot kohtaan että meitä tulee kaksi?