Baarin kannatusmaksut
Ohessa nuutama seikka joista tunnistat luotettavan varoituksen:-Varoitus koskee valkoista Dominoivaa CIS-miestä (lähtökohtaisesti pahapaha)-Varoittaja on henkilö joka on harrastanut seksiä kanssasi-Varoittaja on henkilö joka haluaisi harrastaa seksiä kanssasi-Varoittaja ei tunne, mutta "on kuullut" vaarallisuudesta-Varoittaja ei voi tai halua nimetä lähdettä koska on luvannut pitävänsä sen salassa-Varoittaja on toinen D-mies ja varoitettava uusi sub-nainen Baarissa.-Varoittaja tai lähde on jätetty ex-puoliso.-Varoittaja lähestyy sinua uutena suojellakseen vaikkei sinua tunne, eikä missään tapauksessa halua seksiä.
Lainaus käyttäjältä: Saul - 01.08.2018, 10:12Ohessa nuutama seikka joista tunnistat luotettavan varoituksen:-Varoitus koskee valkoista Dominoivaa CIS-miestä (lähtökohtaisesti pahapaha)-Varoittaja on henkilö joka on harrastanut seksiä kanssasi-Varoittaja on henkilö joka haluaisi harrastaa seksiä kanssasi-Varoittaja ei tunne, mutta "on kuullut" vaarallisuudesta-Varoittaja ei voi tai halua nimetä lähdettä koska on luvannut pitävänsä sen salassa-Varoittaja on toinen D-mies ja varoitettava uusi sub-nainen Baarissa.-Varoittaja tai lähde on jätetty ex-puoliso.-Varoittaja lähestyy sinua uutena suojellakseen vaikkei sinua tunne, eikä missään tapauksessa halua seksiä.Höpöhöpö. On ihmisiä, joista varoitetaan aivan aiheesta ja täällä Baarissa he pääasiassa loistavat poissaolollaan. Yhteisö oli olemassa jo ennen tätä foorumia ja tulee olemaan vastakin, vaikka foorumi lakkaisi olemasta. Valitettavasti tässä yhteisössä voi kohdata hyvinkin ikäviä ihmisiä ja ilmiöitä, eivätkä ne ilmiöt todennäköisesti näyttäydy satunnaiselle foorumin jäsenelle, joka pysyy kinkyilynsä kanssa enimmäkseen kinky-yhteisöllisen toiminnan ulkopuolella.
LainausIlluusio toisen erehtymättömyydestä onkin koko D/s-suhteen punainen lanka, etenkin silloin kun näihin leikkeihin lähdetään ensimmäistä kertaa.Onko? Onko D/s-suhteen punainen lanka todella se, että toinen on erehtymätön? Ettei hän voi tehdä virheitä? Onko luottamus sitä, että luottaa siihen ettei toinen tee virheitä? Minä en näe luottamusta noin. Minä näen luottamuksen niin, että luotan siihen ettei toinen ihminen tarkoita minulle pahaa ja hän tekee kaikkensa ettei vahingoita minua ei-toivotulla tavalla. Tarkoitan siis nyt ihan kaikki ihmissuhteita. Sellaista luottamusta ei kukaan voi saavuttaa sillä, että joku kaverini kertoo ihmisen olevan luotettava. Sen voi ansaita vain olemalla minun itseni kanssa suorassa kontaktissa, jotta voin itse tehdä arvion ihmisestä.
Illuusio toisen erehtymättömyydestä onkin koko D/s-suhteen punainen lanka, etenkin silloin kun näihin leikkeihin lähdetään ensimmäistä kertaa.
Jotta näiden pahiksien määrä saadaan edes jotenkin skaalattua niin kuinka monesta nickistä jengi varoittaisi jos varoituksen pitäisi perustua suoraan kohteena olleen subin suusta kuultuun varoitukseen vs. "mä en nyt vaan tykkää tyypistä"/kuullut jotain kumminkaimanserkulta? yhdestä? viidestä? viidestätoista? sadasta?