Baarin kannatusmaksut
Tässä ku noin 10 vuotta oon pyöriny skenessä ni en oo kyllä koskaa kyselly suosituksia kenestäkään, en myöskään kuullu mitään varotuksia. Yleensä olen tavannut kaikki uudet tuttavuudet ensin jossain kahvilassa tai baarissa ja kattonu miltä vaikuttaa. Joittenkin kans olen tavannu ilmankin mitään sen kummempaa kahvittelua eikä oo koskaan mitään sekopäitä tullu vastaan. Ainahan voi erehtyä että voi olla et mulla on vaan hyvä tuuri käyny, mut jos ei uskalla ketään nähdä ilman suosituslistaa ja vähintään viiden vuoden skenehistoriaa ni jää helposti paljon hyviä tyyppejä tapaamatta.
Illuusio toisen erehtymättömyydestä onkin koko D/s-suhteen punainen lanka, etenkin silloin kun näihin leikkeihin lähdetään ensimmäistä kertaa.
Jos sinua vastaan tulee kolme naista, jotka kaikki varoittavat, että metsässä on karhu. Menetkö silti itse katsomaan itsesi eka hunajalla valellen, että löytyykö metsästä karhunpaskaa ja mahdollisesti se karhukin?
Karhu on kyllä yleensä kovin arka elukka ja lähinnä emo jolla on pennut on vaarallinen. Tai jos menette ajamaan sen päälle.