Baarin kannatusmaksut
Voihan sitä smää harrastaa olematta sadisti tai masokisti. Samoin he ketkä luokittelevat itseään sadomasokisteiksi tms voivat harrastaa niin sanottua normaali seksiä, ilman että joutuisivat uudellen luokittelemaan itseään. Eihän pelkät teot meitä määrittele vaan itse sen teemme. Tosin kyllä ulkopuoliset myös meitä määrittelee mutta se merkitsee yhtä paljon kun mikä tahansa päätelmä joka tehty ilman faktoja tai tietoa.
Sinä itse määrittelet itsesi sen mukaan millaiseksi koet identiteettisi. Muut määrittelevät sinut tekojesi ja sen mukaan mitä viestit ulospäin. Eihän näistä kumpikaan ole itsessään väärä tapa tai toisensa poissulkeva asia.
Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 25.07.2018, 10:37Sinä itse määrittelet itsesi sen mukaan millaiseksi koet identiteettisi. Muut määrittelevät sinut tekojesi ja sen mukaan mitä viestit ulospäin. Eihän näistä kumpikaan ole itsessään väärä tapa tai toisensa poissulkeva asia.Niin ei väärä tapa mutta se miten muut määrittelee ei merkitse mitään jos ei itse ole hakemassa sen ulkopuolisen hyväksyntää.
Voiko joku vanhemman ikäpolven edustaja selostaa vapaamman seksuaalisuuden aikana kasvaneelle, miksi anaaliseksi olisi sadomasokismia tai edes perverssiä? Tuttavapiirissäni, joka koostuu pääosin 20-30 vuotiaista henkilöistä, kyseessä on vaan yksi vanilijaseksin muoto siinä missä suihinottokin, eikä sillä ole mitään tekemistä kinky-juttujen kanssa. Onko tosiaan niin, että joissain piireissä se koetaan jotenkin perverssimpänä kuin peniksen hinkkaaminen johonkin muuhun aukkoon, käteen tai vastaavaan?
Onko tosiaan niin, että joissain piireissä se koetaan jotenkin perverssimpänä kuin peniksen hinkkaaminen johonkin muuhun aukkoon, käteen tai vastaavaan?
Itse ainakin olen normaali hetero kinky pervo fetisisti piiskanheiluttaja ja perseeseen panija. En pidä itseäni kuitenkaan sadistina.
On
Voihan sitä smää harrastaa olematta sadisti tai masokisti. Samoin he ketkä luokittelevat itseään sadomasokisteiksi tms voivat harrastaa niin sanottua normaali seksiä, ilman että joutuisivat uudellen luokittelemaan itseään.
Itse olen ammatiltani lääkäri, ja ilmiö on tuttu: potilaat tulevat ja he haluavat tietää "mikä heitä vaivaa". Yleensä ovat tyytyväisiä kun kerron mistä on kysymys, ja vielä tyytyväisempiä kun kerron miten se hoidetaan.