Kirjoittaja Aihe: Maksullinen Dom/sub-suhde  (Luettu 10149 kertaa)

tellus

• Vieras
Maksullinen Dom/sub-suhde
« : 17.07.2018, 17:58 »
Mitä mieltä foorumi on? Mitä haittoja/hyötyjä on, jos Dom/sub-suhde on puhtaasti maksullisuuteen perustuva? En tarkoita nyt mitään kertasessiota, vaan jo pitkään jatkunutta ja syvällekin menevää sessiosuhdetta. Ja ihan riippumatta sukupuolista ja roolituksista. Tuleeko jossain vaiheessa siitä ongelma?

Ramington

• Vieras
Vs: Maksullinen Dom/sub-suhde
« Vastaus #1 : 17.07.2018, 18:29 »
Ei kuullosta huonolta idealta. Tällä voisi mukavasti saada työttömyyden laskuun ja sosiaaliset kontaktit korkeammalle. Ongelmana tietenkin iskee sitten maksun mukana tulevat vaatimukset. Mikä olisi inhimillinen kuukausimaksu tällaisesta palvelusta? Jos menemme nykyisellä hinnastoilla niin yksi tunti on n. 100€ ja vuorokausi olisi tällöinen 2400€ + alv. ja kanta-asiakasetuna saa loppusummasta 20% pois.

Jos tuon 2400€ kertaa 30 päivällä - saa erittäin vaikuttavan laskun/palkan 72000€!!! Tuolla kuukausipalkalla raha pyörisi hienosti ympäri valtioita. Mutta tuostakin voi väitellä, ettei kukaan kuukautta ympäri tee sessioita ja kyse oli suhteista. Millainen hinnoittelu silloin toimisi? Onko se sopimuksesta oma maksu ja sitten sessioista erikseen? vai sitten tiukan linjan hinnoittelu, että kaikkea saa tehdä sovittujen rajojen sisäpuolella?

Silti tämä kuullosta minusta kapitalistiselta ihmisoikeuskaupalta, missä kummallakin on oikeus toteuttaa itseään niinkuin haluavat. Tunnen kuulevani vasaran pauketta päälohkossani.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #2 : 17.07.2018, 18:30 »
Maksullisen kanssa oon ollut D/s-suhteessa toki ilmaiseksi ja lelun oltua noista hommista lomalla  8)
Itse en pystyis D/s-suhteeseen jossa saisin tai maksaisin rahaa sen olemassaolon takia,toki voisin muodollisesti maksaa esim. viikkorahaa 20€ jos suhde olis sen tyylinen  :P
Ongelmaksi itelleni tulis se etten tykkää siitä että omani on muitten käytössä silloin kun on mun oma  :love:  sitä ennen ja jälkeen tapahtuvista jutuista en välitä  :)

LoD

• Asiakas
  • **
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
« Vastaus #3 : 17.07.2018, 19:27 »
En näe D/s suhteen maksullisuutta mitenkään rajoittavana tekijänä. Ainahan ihmissuhteessa käydään kauppaa, jos ei rahalla, niin palveluksilla. Tietyllä tavoin se rahan vaihtaminen omistajaa  jopa vapauttaa suhdetta.

Pulse

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
« Vastaus #4 : 18.07.2018, 07:06 »
 Hmmm... Sinänsä mielenkintoinen ajatus (muistan että leikkikhällä tästä joskus väännettiin) -kumman pitäisi maksaa, subin vai domin, entä jos pariskunta olisikin kytkimiä, jne...
Jos lakimiehille, lääkäreille ja yrityskonsulteille maksetaan helposti 200-400e/tunti palveluistaan, kyllä "ammattimaisen subin pitäs enemmän tienata..?!  8)
Mutta mistä voi tilata "ammattisubin" käyttöönsä... lol .. Miksi elän käsityksessä että kuitenkin subimiehet ovat "maksajan asemassa"?! .. Vaikeeta

NeitiM

• Vieras
« Vastaus #5 : 18.07.2018, 08:34 »
Voiko olla mies-subeja/orjia, että niistä haluaa maksaa?

Anonyymi sissy

• Vieras
« Vastaus #6 : 18.07.2018, 09:27 »

Ajatustasossa varmasti voi olla ja sellaiseen leikkiin varmasti löytyisikin halukaita mies subeja vaikka kuinka. Todellisuudessa Dominoivia naisia, ketkä olisivat valmiita maksamaan..sitä kyllä epäilen vahvasti.

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #7 : 18.07.2018, 09:30 »
Käsittääkseni aika monella ammatti-Dommellla on subeja joiden kanssa "suhde" on jatkunut jo pitkään, mutta se minkätasoinen suhde on, voinee vaihdella. Että onko kyse lähinnä sellaisesta että käy aina samalla, vähän ku mä käyn monta vuotta samalla kampaajalla jolle maksan joka käynnistä?

Kinkykundi

« Vastaus #8 : 18.07.2018, 10:40 »
Käsittääkseni aika monella ammatti-Dommellla on subeja joiden kanssa "suhde" on jatkunut jo pitkään, mutta se minkätasoinen suhde on, voinee vaihdella. Että onko kyse lähinnä sellaisesta että käy aina samalla, vähän ku mä käyn monta vuotta samalla kampaajalla jolle maksan joka käynnistä?

No mutta eikös näillä kaikilla maksullisilla, myytiin sitten seksuaalisia palveluita tai valtaleikkejä, ole kuitenkin se oma vakioasiakaskuntansa. Onhan tässä sekä turvallisuusseikat että käytännöllisyys kyseessä noin viimekädessä.

Guide-Master

• Baarikärpänen
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
« Vastaus #9 : 22.07.2018, 17:52 »
Tuossa kun tuttavapiirissä  muutama ammatti Masteri on, niin näiden kanssa kun juttelee, niin ihmetellään ammatti nais domejen hintoja, sillä nämä eivät liikahda edes 1000£ mihinkään ja tuo hinta on vain seuralaisena  oleminen, eli hinnat alkavat tuosta. Eli jos joutuvat käsiään lisäämään, niin hinnat menevät moninkertaisiksi.

Eli ammatilaisuutta on moneen eritasoon, jossa joskus se mistä maksetaan on sellaista mitä ympäristö ei edes huomaa, mutta pienet asiat on niitä mistä hinta muodostuu. Suomessa vain on näillä herrasmiehillä ei ole markkinoita, sillä Suomi neidot on vähän surkeita palvelun ostajina😊

TätiHapan

• V.I.P.
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
« Vastaus #10 : 22.07.2018, 18:12 »
Joskus oon leikitellyt ajatuksella, että dominoisin rahasta. Mutten kyllä tiedä olisiko minusta siihen, kun en saa kiksejä pelkästä fyysisestä toiminnasta. Huvitusmielikuvissa mullon edessäni sidottuna kumiin pukeutunut mies joka ei miellytä mua fyysisesti eikä henkisesti pätkääkään. Tyyppi joka selittäis miksi häntä pitää piiskata ja kuinka lujaa ja mihin. 
Siinä sitten vois miettiä samalla kauppalistaa ja muuta yhtä eroottista piiskan heiluessa.

En siis paheksu maksullisuutta, mutta minusta ei siihen taida olla. En myöskään näkisi itseäni ostamassa subin palveluita. En kyllä tiedä onko todellisuudessa moiselle edes tarvetta.

Juha K

• Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
« Vastaus #11 : 22.07.2018, 19:24 »
Voisikohan tuota tehdä hyväntekeväisyystarkoituksessa? Jos ostaa vaikka paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle laatikon kissanruokaa, niin sitten saa kurmotusta. Tollaseen diiliin voisi ihan hyvin lähteä.
« Viimeksi muokattu: 22.07.2018, 22:45 kirjoittanut Juha K »

star

• Asiakas
  • **
  • jo kypsemmässä iässä oleva switch
  • Galleria
« Vastaus #12 : 22.07.2018, 23:27 »
Mitä mieltä foorumi on? Mitä haittoja/hyötyjä on, jos Dom/sub-suhde on puhtaasti maksullisuuteen perustuva? En tarkoita nyt mitään kertasessiota, vaan jo pitkään jatkunutta ja syvällekin menevää sessiosuhdetta. Ja ihan riippumatta sukupuolista ja roolituksista. Tuleeko jossain vaiheessa siitä ongelma?

Minua subina häiritsee se, että toinen tekee sen rahasta eikä nautinnonhalusta ja himosta.
Jos joku nöyryyttää, kurittaa ja alistaa rahasta, se ei vaan ole nautinnollista.

Rotikka

• Vieras
« Vastaus #13 : 22.07.2018, 23:46 »

Tämän mäkin haluaisin tietää ;D Voisin mä olla rikkaan leskirouvan allaspoikana kun se lepäilee rantatuolissa Louboutineissaan... No vitsi vitsi.

Itse en voisi dominoinnista maksaa. Oma nautintoni perustuu siihen, että tiedän tuon toisen nauttivan siitä mitä tekee. Jos se tekee sitä rahasta niin hommasta putoaa pohja. Toisaalta myös valta on sillä jolla on rahat, joten ei sekään tee hyvää D/s asetelmalle.

scar

• Vieras
« Vastaus #14 : 23.07.2018, 02:02 »

Tämän mäkin haluaisin tietää ;D Voisin mä olla rikkaan leskirouvan allaspoikana kun se lepäilee rantatuolissa Louboutineissaan... No vitsi vitsi.

Itse en voisi dominoinnista maksaa. Oma nautintoni perustuu siihen, että tiedän tuon toisen nauttivan siitä mitä tekee. Jos se tekee sitä rahasta niin hommasta putoaa pohja. Toisaalta myös valta on sillä jolla on rahat, joten ei sekään tee hyvää D/s asetelmalle.
No kyllä meitsikin on ihmetellyt ja menee sitten siihen väännön puolelle,että onko oikeita orjia olemassa ja kuka on luonnostaan orja tai orjahtava,onko elämäntapa ymv.

Iteeni yllätti,että Mauritaniassa orjuus on kielletty vasta v.2007.
Lisäksi tuo erilaisissa orjuuksissa elävien ihmisten suorastaan käsittämätön määrä.
Orjaksi synnytään tai kehitytään,hehee.

Vielä sitten kun seuloo seksuaalisesti,vapaaehtoisesti orjana olijat..niin joo ja orjista on maksettu ihan joku hintakin ja maksetaan vieläkin..CNN sivuilla oli tovi sitten linkki rankkaan settiin...Ehkä meillä täälä skandinaaveissa on vielä tuo ihan HC ainakin tarkastelun alla.

Mielestäni orjuudessa on se ikävä puoli,että orja on aina jotenkin altavastaaja ja altis vittuilulle eri muodoissa-

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Slavery

Lisäys: Kah pentele,en kiinnityänyt mitään huomiota tuohon "mies sub,mies orja" hommaan
« Viimeksi muokattu: 23.07.2018, 03:14 kirjoittanut scar »