Baarin kannatusmaksut
Voiko olla mies-subeja/orjia, että niistä haluaa maksaa?
Käsittääkseni aika monella ammatti-Dommellla on subeja joiden kanssa "suhde" on jatkunut jo pitkään, mutta se minkätasoinen suhde on, voinee vaihdella. Että onko kyse lähinnä sellaisesta että käy aina samalla, vähän ku mä käyn monta vuotta samalla kampaajalla jolle maksan joka käynnistä?
Mitä mieltä foorumi on? Mitä haittoja/hyötyjä on, jos Dom/sub-suhde on puhtaasti maksullisuuteen perustuva? En tarkoita nyt mitään kertasessiota, vaan jo pitkään jatkunutta ja syvällekin menevää sessiosuhdetta. Ja ihan riippumatta sukupuolista ja roolituksista. Tuleeko jossain vaiheessa siitä ongelma?
Lainaus käyttäjältä: NeitiM - 18.07.2018, 08:34Voiko olla mies-subeja/orjia, että niistä haluaa maksaa?Tämän mäkin haluaisin tietää Voisin mä olla rikkaan leskirouvan allaspoikana kun se lepäilee rantatuolissa Louboutineissaan... No vitsi vitsi.Itse en voisi dominoinnista maksaa. Oma nautintoni perustuu siihen, että tiedän tuon toisen nauttivan siitä mitä tekee. Jos se tekee sitä rahasta niin hommasta putoaa pohja. Toisaalta myös valta on sillä jolla on rahat, joten ei sekään tee hyvää D/s asetelmalle.